![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 23
|
@ michiel Haha ja daar heb ik zelf ook al eens aangedacht Stel hij heeft de tekening digitaal dan zou je dat wel aan kunnen passen maar niet met knippen en plakken. Ruk je het hele verband eruit als je hem gaat verdiepen. @ Pergo Ja toen had je idd nog type schepen. en daar werd aan gerommeld. Nu heb je dan "nieuwbouw" en die verschillen in detial en lengte/breedte maar verder zou een leek (klasgenoten bijvoorbeeld) zeggen dat ze allemaal hetzelfde zijn. Hoewel dat absoluut niet het geval is. idd niet normaal af en toe hoe dat gaat. Vertelde pap laastst kwamen er een tegen. Die begon als 80x9,50, daarna verlengt naar 105 en en 3 jaar later weer naar 86. Geen idee meer wie het was maarja blijft wel apart. @schaap. Zou iid de kop en kont de spanten maken en dan gewoon eens kijken welke lengte jij leuk vind om te maken.
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2005 Locatie: Rozenburg Leeftijd: 34
|
De bergplaat verhogen geeft je kalfdekken, daar wordt een schip niet mooier op zoals je weet. De zeeg (zover die er tegenwoordig nog in zit) is dan ineens helemaal weg en je krijgt een katterug. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 9 mei 2008 Locatie: sneek
|
zo hehe we zijn er weer! sorry jongens even een paar dagen af lossen. maar Stephan, had nog ff tijd om over je antwoord na te denken. kun je niet net zoies verzinnen als alex? voorzichtig je buikdenning en den eruit vrunniken en een paar alu profielen plaatsen? is mischien ookwel makkelijk voor je kabels mischien. weet niet hoe het er onder je vloer uit ziet, en je moet er maar net zin in hebben @pergo vind het op zich nog niet eens zo,n vreselijk gezicht kalfs dekken. maar bedoelde net zoiets als die nieuwe gefo schepen. die hebben voor en achterop ook zo,n idioot hoge bergplaat. als je nou wil verhogen zonder je tekening te verzieken...
__________________ Alles krom en buiten de maat bij scheepswerf Dageraad |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 23
|
Hej Michiel, Dat ga ik echt niet doen, zie ik niet zitten. Ik ben tevreden met zoals hij nu is. Bovendien groter wordt ook een probleem met vervoeren. Ik heb houten balkjes van voor naar achterlopen. Op de eerste foto's in me verslag zie je ze zitten. De kabels liggen daar vast tussen, die kunnen niet meer bewegen. Hij lijkt op de foto's wel misschien wat kleiner, maar het is toch een groot gevaarte. Ok ja als je werkelijk 1:50 bouwt 110 meter is die nog wel 220 maar dat ken ik echt niet makkelijk kwijt. Bovendien ik ben er al veel te ver mee om dat nog te gaan doen.
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 9 mei 2008 Locatie: sneek
|
ja zei al je moet er maar net zin in hebben. ![]() niet zo gek dat je dat nou niet meer wil. en met vervoeren... wil ook wel 135 bouwen maar ben ook bang dat ik m dan niet meer de zolder trap af krijg. was ook maar een hersenspinsel
__________________ Alles krom en buiten de maat bij scheepswerf Dageraad |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |