![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 23
|
Hallo, Ik weet dat in maastricht, maar dat is niet echt bij jouw in de buurt een winkel (modelbouw) zit die verkoopt ze 1 meter x 10 cm x 3 cm. we liggen op het moment in utrecht met het schip en ik was buiten aan het werk en de Medusa voer langs, als ik hem de volgende keer eerder zie maak ik wel een paar foto's voor je als je dat handig vindt.
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 23
|
hoi Willem, Aan het kanaal eiland. Ora et Labora, grijze den witte boeing 80x 8,20 Net niet onder de Prins Clausbrug Totdat we weer werk hebben liggen we hier nog
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2009 Locatie: vrasene(belgie) Leeftijd: 17
|
@stephan zou leuk zijn moest je foto's kunnen nemen. mijn pa zag hem eergisteren voorbij varen toen hij met zijn vrachtwagen in de dok stond. toen noch in belgie. ik hoop dat je snel weer werk hebt!!!!!!!! grts kevin
__________________ ik dacht voor ik begon te bouwen dat het zo simpel zou worden! nu weet ik wel beter!!!!!!!!! |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
tot mijn grote spijt moet ik melden dat ik met de bouw van de medusa ben moeten stoppen doordat ik veel te weinig ervaring heb en ik ook geen tekeningen had. maar ik ben niet bij de pakken blijven zitten want ik ben nu bezig met een duwboot!! omdat iemand mij gezegd had dat een duwboot makelijker is voor iemand met zo weinig ervaring als mij. en tot hiertoe vind ik dat hij gelijk heeft gehad want ik ben ondertussen de schroefas al aan het inbouwen!! maar toch ik vind het spijtig dat ik moeten stoppen ben met de medusa , want ik vind het een heel mooie boot. ik wil iedereen bedanken wie mij geholpen heeft met de bouw van de medusa!!! en mss tot op het forum van mijn duwboot. grts kevin
__________________ ik dacht voor ik begon te bouwen dat het zo simpel zou worden! nu weet ik wel beter!!!!!!!!! |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 18
|
een duwboot is niet echt makkelijker dan een vrachtschip hoor! naja dat ligt eraan wat voor duwboot je hebt, als je nou zo'n springer tug maakt, dan kan ik me begrijpen dat die veel makkelijker is naja groeten, en succes
__________________ Druk bezig met de Smit Hunter, en Alina De Springer + bakje op laag pitje Mvg Jeroen |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 18
|
toevallig kwamen we de Medusa net tegen paar foto's gemaakt! voor als aandenken maar hoeveel ervaring heb jij dan? misschien ken je dan beter beginnen met een makkelijk bootje, iets als de Paula ofzo ![]() ![]() ![]() gr. jeroen
__________________ Druk bezig met de Smit Hunter, en Alina De Springer + bakje op laag pitje Mvg Jeroen Laatst gewijzigd door _Hunter_; 22 augustus 2009 om 20:30 |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
bedankt voor de foto's jeroen!!!! ik had geen ervaring het was me eerste boot. ma me duwboot gaat goed ik ben de elektronica aan het inbouwe nu dus schiet aardig op. grts kevin
| | |
| | #41 (permalink) |
|
als jij me eens wilt uitleggen hoe je hier foto's op moet zetten probeer ik om er morgen al foto's op te zetten!!! grts kevin
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |