![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Locatie: Leidschendam
|
ja daar zat ik ook aan de denken wim, alleen dan moet ik het waterdicht maken en dat lijkt me nogal moeilijk. Daarom heb ik ook voor een airboat gekozen, dan zit ik niet met die schroef enzo :P.
__________________ Een echte bever drinkt aalbessenjenever Und klicken Sie hier für meine Flickr Photostream. ![]() |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Bedankt Stoppel
__________________ Een echte bever drinkt aalbessenjenever Und klicken Sie hier für meine Flickr Photostream. ![]() |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Ik heb een bakje voor me servo gemaakt die aan de romp word gelijmt. Niet heel geweldig maar vond het toch 2 foto's waard:P ![]() met servo ![]() zonder servo
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Alexander Wanneer je idee 1 en idee 2 met elkaar combineert kun je sturen (je servo werkt naar behoren) EN je roer kan in het water hangen. Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
ooh zo, ja dat kan ik idd wel doen. Ik denk dat ik hem eerst zonder waterroer test, als hij dan niet lekker stuurt kan ik er altijd een andere aanvast maken, daarom ga ik hem ook vast zetten met boutjes. Waarom ik niet eerst een lucht+waterroer maak, omdat ik eerst ga proberen om er een beetje mee te driften, als dat niet lekker stuurt ga ik in het water. Zie ook:RC Airboat Drift Part III voor wat airboat drift's.
| | |
| | #38 (permalink) |
|
me ESC is binnen gekomen Foto's: ![]() ![]() Me kat is ook blij met de ESC ![]() Hier het probleem met de draadjes.
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Niemand een idee hoe de draaitjes moeten worden aangesloten?
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2006 Locatie: Coevorden Leeftijd: 41
|
Hoi Alexander, staat er zowel bij de motor als bij de motoraansluitingen van de regelaar iets op van A,B en C? Dan zou het simpel moeten zijn: A=A, etc. Als er op de regelaar niets staat van A, B, C dan wordt het moeilijk, maar voor de motor aansluitingen kon ik een ander voorbeeld vinden waarbij geel=A, rood=B, en zwart=C. In jouw geval, als je niet kunt vinden wat A etc. is, dan zou je kunnen proberen geel=A,rood=B en blauw=C. Ik kan niet bij de link van het totale ding van fan en motor vinden wat de aansluitingen zijn of wat voor type motor het is, net zomin als in de handleiding van de regelaar. Dus als het er niet op staat dan kun je proberen via de support van dealextreme aan de gegevens te komen van de motor aansluitingen. VrGr, Theo
__________________ Had al hobby's teveel, is nu met modelboten begonnen en het houdt maar niet op |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Hallo Theo, Ten eerste bedankt voor je reactie, ik waardeer het dat je toch redelijk wat moeite heb gedaan om het uit te zoeken m.v.g. Alex
| | |
| | #43 (permalink) |
|
ik dacht iets van 15 euro alles bij elkaar
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 april 2003 Locatie: Warnsveld Leeftijd: 25
| Citaat:
Groeten Halmar | |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Dankje Halmar. Ik heb inmiddels al de EDF aangesloten (gelijk goed
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| airboat, airforce, ductedfan, edf, speedboot |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |