![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Hierbij wat foto's van de Vlet die ik gebouwd heb. Model is van tekening van het internet gebouwd. Schaal 1:10 Hout is 1 mm berkentriplex Aandrijving wordt verzorgd door en graupner buitenboordmotor. De uitgekinpte tekening ![]() Het bouwen kon beginnen ![]() ![]() ![]() De bedrading komt onder de vlonder door te liggen ![]() Plamuren, schuren, plamuren en weer schuren... ![]() ![]() Luikje waar de Rc onder komt ![]() ![]() Het spuitwerk van de buitenzijde van de romp (in het echt is de blauwe kleur donkerder) ![]() Hier de Vlet met een cremewitte binnenzijde ![]()
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht Laatst gewijzigd door richard78; 22 juli 2009 om 16:02 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo dit is echt puur modelbouwen en dit ga ik zeker ook volgen mooi strak rompje dat je gebouwd hebt groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Thnx allemaal. Is een leuk modelletje om te bouwen. Normaal houd ik me meer bezig met vliegen maarja een uitstapje is wel leuk. Ik heb ook nog de P57 politieboot van Corolikits. Ik zit op het moment alleen nog met een storing in de electronica. Hij is dus nog niet te water gegaan helaas. Zodra er vorderingen zijn zal ik ze plaatsen.
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |