![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 augustus 2006 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 69
| Citaat:
| |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Ja dat denk ik ook wel meneer van gent MAAR helaas laat mij aowtje geen stoommachine toe,en als ik het toch koop dan staan mijn koffers bij de deur en kan ik wieberen.Een vraag aan de stoomexpert wat is het geluid van een stoomsleepboot??heeft U mischien een linkje naar een website die stoomgeluiden heeft? groeten walter
|
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Maar robbe verkoopt zo.n module daar zit het geluid op van de machine en van de stoomfluit Maar Ja a o w net als ik dus uitkijken geblazen he mvg Frederik | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: Halderbergen
|
Hallo Walter, Zo te zien heb je flinke bouwhonger! Een prima keus zo'n fraai model. Ik heb haar al meerdere keren af gezien en twijfelde om haar ook een keer te bouwen. Die oplossing van een afneembare hak voor het roer op die manier paste ik zelf ook toe, werkt prima. Ben erg benieuwd naar de vorderingen... groeten Paul |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
zo weer wat geleerd wist niet dat het een hak werd genoemd ik dacht altijd roerkoning?wat is dat eigenlijk?Ik ben wel vereerd dat een bouwmeester mijn verslag volgt!!!!!!!!Je schreef dat ik bouwhonger heb,ja ik vind het gewoon leuk om te doen,het liefste had ik van tekening gebouwd maar dat gaat niet op 6 hoog!!maar er zijn nog zoveel mooie schepen die ik graag wil maken en op mijn leeftijd heb je niet zoveel tijd meer.Toen ik vroeger een plastik modelletje in elkaar knutselde ging het zonder bril nu ligt mijn hele bureau bezaaid met alle soorten brillen en vergrootglazen!!!Ga je nu de hertog hendrik af is nog verder met een nieuw project die ik kan volgen?hopelijk wel groeten walter | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: Halderbergen
|
Hallo Walter, Roerkoning is de as van het roer zelf. Vele denken dat de Hertog af is maar dat is zeker niet het geval! Zo moeten er nog 8 sloepen van verschillende maten op, 2 statietrappen, vele luchthappers, kisten, loopplanken, tropententen enz. enz... Het bouwen gaat alleen wat trager met dit mooie weer. Naar schatting denk ik de Hertog medio volgend jaar af te hebben. Binnenkort zal ik weer eens een update plaatsen. groeten Paul |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 7 februari 2006 Locatie: Oostende - België Leeftijd: 50
|
Hey Walter, Op deze sites vind je alvast wat referentiebeelden: JoTiKa Ltd. ~ Customer Kits, Resolve. (Als je op de zwart-wit foto's klikt krijg je ze in kleur te zien) Hms Resolve Tug Caldercraft reduced - RC Groups (de Photobucket-link blijkt niet meer correct te zijn) Websites veranderen soms snel, ik zou de beelden nu op m'n PC zetten voor ze van de site verdwenen zijn. Grtz, A!H.
__________________ "Loup garou à la graisse de ranoncule de mille tonnaires de Brest !" (Kpt. Haddock) |
| | |
| | #30 (permalink) |
| ![]() Hier is het klaar hij heeft een half uur onbelast proefgedraaid,en dat ging prima!!Wie weet welke maat schroeven eronder moeten,de motor heeft een diameter van 4 cm en de boot wordt 115 cm lang,als er nog meer gegevens nodig zijn hoor ik het wel.En geeft het een probleem als de schroeven allebei dezelfde kant opdraaien,ik probeer nog een filmpje te plaatsen van draaienede motor maar of dat lukt? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |