![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2006 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 69
| ![]() hallo na mijn bouwverslag van de CALYPSO wil ik graag mijn nieuwste project hier plaatsen en wel de bouw van de RESOLVE een stoomsleper uit engeland(waar de bouwdoos ook vandaan komt)helaas is de bouwbeschrijving zeer slecht en alleen in het engels!!de inhoud van de doos ziet er wel goed uit heel veel zakjes met resing onderdelen,wat resign nou precies is weet ik niet het lijkt wel een beetje op lood?dit wordt tot nu toe mijn grootste model 115cm lang,maar ik vind de algehele indruk van de bouwdoos toch een minnetje!dan vind ik de dozen van BB er beter uitzien.maar ze hebben wel aparte modellen in engeland,en met de huidige pond is het best te doen.Ik heb dit model niet zo klaar dat duurt nog wel even maar probeer in die tijd veel fotoos te plaatsen,en zal ook wel hulp nodig hebben want mijn engels is bijna net zo goed als mijn chinees!!Zoals elk goed bouwverslag betaamt beginnen we bij de bouwdoos!! groeten walter |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2007 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 42
|
Via google taalhulpmiddel kan je ook redelijk veel vertaald krijgen van engels naar nederlands... Heb je verslag gelezen van de calypso, 1 woord, SUPER!! Ga zeker dit verslag volgen... Veel bouwplezier en op het forum krijg je alle hulp qua taalproblemen.. grt, Roelof
__________________ Op dit moment op de werf: 1x Kameleon, 1x P-59 politieboot, 1x Reddingboot |
| | |
| | #7 (permalink) |
| ![]() zo dit waren de eerste fotoos volgende keer komt het echte werk.Ik ga het dan anders doen EERST de motor en alle electronica en dan de opbouw!!bij mijn vorige projecten deed ik altijd eerst bouwen en als laatste elektronica en motor maar je kwam dan bijna nergens meer bij en zat dan uren te pielen om het goed te krijgen!!En het laatste project moet altijd het mooiste zijn!! tot de volgende keer walter |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 7 februari 2006 Locatie: Oostende - België Leeftijd: 50
|
Hey Walter, Die Resolve is me ook al opgevallen, ik denk een van de mooiste van Caldercraft. Welke versie ga je bouwen? De militair of de burger? Veel plezier en succes ermee. Grtz, A!H. Oh ja, ter informatie: resin is een kunsthars, bvb. zoals polyester.
__________________ "Loup garou à la graisse de ranoncule de mille tonnaires de Brest !" (Kpt. Haddock) Laatst gewijzigd door Archibald H.; 10 augustus 2009 om 11:30 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat: mvg Frederik ps een mooi schip voor een stoommachine |
| | |
| | #11 (permalink) |
| ![]() vandaag en gisteren hebben een begin gemaakt en wel de schroefassen inbouwen.O ja ik heb die hele engelse gebruiksaanwijzing verstopt en bouw verder zoals ik denk hoe het moet!!Ik wordt gek van alle termen zoals BULKHEADS-SUBDECK-DECKCHAMBER BEAMS- MIDDECK BULKHEAD enz enz ik begrijp daar geen jota van en bouw lekker verder met de tekening die er gelukkig bij was,en een beetje boeren verstand!! (als dat maar goed gaat zegt mijn vrouw) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |