![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2005 Locatie: Rozenburg Leeftijd: 34
|
Oh, die.... Nee helaas heb ik mn boot nog niet gezien. Vorige week vrijdag werdt hij verstuurd, kwam op maandag binnen en toen was ik net weg naar boord. Dit weekend moet ik varen dus ik ben benieuwd maar wacht al een weekje. Ik moet nog even geduld hebben.... Die van jou zag er heel goed uit, die van roel viel aardig uit elkaar. Die van mij hoor je wel als ik hem aan een nadere inspectie hebt onderworpen. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2003 Locatie: Zuidbroek(GR) Leeftijd: 32
|
Ook ik zal er aan geloven binnenkort, Hier zal één dezer dagen ook een TNT wagen voorrijden met een politieboot! Ik heb nog wel een site gevonden waar ook erg veel foto's op staan van Politie en Kmar vaartuigen: Politie, KMar & Douane vaartuigen Groet, Arnold
__________________ Beste mor weer |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Nou Arnold, zorg maar dat je voldoende CA-lijm in huis hebt... Ben nu bezig alle lijmnaden van het dekhuis na te lopen. Volgens mij hebben de chinezen speeksel gebruikt tijdens het lijmen...
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2007 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 42
|
Het virus slaat dus echt om zich heen... Als het goed is moet er ook eentje naar mij onderweg zijn... Ik heb nog 2 keer 600 Speeds op de plank liggen en die wil ik er in zetten.. grt, Roelof
__________________ Op dit moment op de werf: 1x Kameleon, 1x P-59 politieboot, 1x Reddingboot |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
In een Auto schijnt het er in te hangen Maar dat weet ik dus niet zeker mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2007 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 42
|
Kijk en vergelijk... Quartel Modelbouw B.V. Deze link verwijst naar de P-57 die bij Quartel te koop staat...
__________________ Op dit moment op de werf: 1x Kameleon, 1x P-59 politieboot, 1x Reddingboot |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 16 augustus 2009 om 18:26 | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
|
geloof? das wat overdreven hoor ik heb nog een zeilboot en een paula III van robbe dus dit is niet mijn eerste misstap hoor groet ruben |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
De stand van zaken na twee dagen inventariseren en verbouwen... Eerst even wat er allemaal loos was: 4 panelen van de "pet"los 1 zijpaneel van de kajuit los Kajuitsdeur los Achterruit kajuit los Handrail van de kajuit voorste steun aan stuurboord los Roer-inrichting diverse gebreken Stuurboord schroefaskoker binnenlager volgeverfd. Bakboordschroef brak een blad af Diverse "lampjes" van de mast los Bakboordsnavigatielicht los Kraan scheef gebouwd Geen beschrijving Geen stickers Die laatste twee zijn onderwerp van een mail richting producent. "kleine defecten"oké, maar een stukje papier en een paar stickers horen er toch wel bij, denk ik. Gisteren de panelen van de pet gelijmd. tijdens het drogen van de lijm alle lijmverbindingen van de kajuit nagelopen en opnieuw gelijmd. Deur en raam van de kajuit gelijmd. Handrail van de kajuit op 4 plaatsen extra verstevigd met "splitpen-systeem" en weer gemonteerd. Alle lampen (resin) verwijderd en de voetjes geschuurd; er komt functionele verlichting op. Roerinrichting vervangen door degelijk spul. Lager uit de schroefaskoker getikt, schoongemaakt en weer gemonteerd. Schroeven ceremonieel in de vuilbak gedeponeerd. Als Raboesch zulke schroeven zou leveren waren ze binnen een dag falliet. ![]() Kraan voorzichtig gedemonteerd, en opnieuw gebouwd, maar nu beweegbaar. Kan makkelijk en geeft iets extra's.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juni 2005 Locatie: kampen Leeftijd: 49
|
@Roel: Tjonge, die door van jou was zeker op maandag in elkaar gezet (en in de overuren verstuurd....)! Zo te lezen heb je daar een leuke "bouw"doos , wat wij kregen was amper beschadigt. De bouwtijd bedroeg enkele uren, inclusief de stickers (hi hi)Als je hem af hebt moeten we ze maar eens naast elkaar leggen en de motoren testen, ben benieuwd welke meer kracht hebben! Groet uit Kampen, Gerben
__________________ Kortenaer, U-1008, Walrus, SB1, Scharnhorst http://www.marinemodelbouw.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |