![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2007 Locatie: Meppel Leeftijd: 46
|
@cyberray, Ik gebruik grijze dekkenverf (even de naam kwijt) ook op mijn 1:1 stalen zeilboot van 9 meter en vond in eerste instantie de verf ook te grof (ook voor kleine kindervoetjes), ik heb aardig wat oude vitrage en filter daar eerst 2 liter doorheen, zodoende heb ik wel antislip, maar niet de grove structuur. Wil je daarintegen e.e.a. weer grover maken dan is zilverzand (wederom gefilterd) weer de aangegeven "grofmaker". Verder succes met de bouw! Michiel
__________________ Op zoek naar een mooie RC Laser. |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 12 augustus 2009 Locatie: Huis Mijdrecht / boot Vinkeveen Leeftijd: 31
|
ja ja mensen. Op 2 zeer kleine schilderpuntjes is de (bremen9) p-75 klpd klaar. Hier nog een paar foto's. Helaas zijn de foto's een beetje wazig. Moet nog een nieuwe camera kopen haha. Zodra het mooi weer is zal ik foto's maken van haar in het water. Veel kijk een lees plezier. Nu op naar het volgend project. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |