![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Steen aan den IJssel
|
Dankjewel, Ik ook, maar veel harder dan de rompsnelheid zal het niet gaan. Ik hoop op 10km/uur met een niet te hoog verbruik. Wel rot is dat de accu is overleden, dus ik moet op zoek naar een 80Ah tractie accu. Ik loop overigens wel met het idee een nieuwe boot te maken, beetje t' zelfde model met wat verbeteringen, en wat minder ronding achter zodat in plane gaan ook mogelijk is.
__________________ Met (vooral) vriendelijke groet, Franck |
| | |
| | #153 (permalink) |
|
vanochtend lekker gevlogen en gevaren, de bokko is ook weer van de party, nu met ingebouwde 30 lbs fluistermotor in de kiel (en een autoregelaar). Werkt best ok. Mees wordt wel steeds groter of het bootje wordt kleiner?.
__________________ Met (vooral) vriendelijke groet, Franck Laatst gewijzigd door Planck_Franck; 9 april 2012 om 09:38 |
| | |
| | #155 (permalink) |
|
Dankje, ent mooiste is nog, hij is inmiddels in staat de boot zelf te water te laten (bootje ligt snachts op de kant) Sjouwt zelf de accu erin, sluit de boel zelf aan....en weg is ie Soms ben ook ik liever lui dan moe op een maandagmorgen
__________________ Met (vooral) vriendelijke groet, Franck |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |