![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 18
|
hallo, omdat de bouw van mijn ''echte'' duwboot eventjes stil ligt, en ik sinds kort een vriendin heb, ben ik van plan een klein simpel duwbootje te maken, waar ze mee kan varen ik heb al een beginnetje gemaakt: ![]() hier in het geheel ![]() hij is al geplamuurd, en het schroefasje zit er ook al in ![]() schroefasje goed uitgelijnd ![]() omdat er een slecht stuk in het hout zat, heb ik er een nieuw stukje ingezet, en even netjes geplamuurd ![]() koker gr. Jeroen
__________________ Druk bezig met de Smit Hunter, en Alina De Springer + bakje op laag pitje Mvg Jeroen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2003 Locatie: Nederland! Leeftijd: 41
|
liefde maakt blind....eh...boten!
__________________ Nieuwe Schaalmodellen van HF Models en Jeti Duplex op voorraad! www.btc-rc.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
weer even bezig geweest, dit keer de duwstevens gedaan, en een stukje roef ![]() ![]() ![]() ![]() mijn nieuwe aanwinst!! gr. Jeroen
__________________ Druk bezig met de Smit Hunter, en Alina De Springer + bakje op laag pitje Mvg Jeroen |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 18
|
Hee jeroen, Jij bent echt super snel tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
hee, mwa dat valt wel mee hoor, zolang het maar netjes word. nee nog niet binnen, maar ik heb iets bij conrad besteld (zendertje, regelaar, koppeling) dus die zal morgen of overmorgen wel binnenkomen, en ik heb bij ShopFlevoland besteld, ze zeggen dat het daar ±10 werkdagen duurt, dus dat word nog effe wachten gr. Jeroen ps. waarom wil je dat weten?
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Hee, ds mooi dt het nu gelukt is met je bestelling. Hoop voor je dat je wel een beetje sterke motor hebt gekocht kan je haar miss wel wegslepen tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
haha, ja das waar, de bestelling is dus eindelijk gelukt, ik had nog een motor liggen, uit een speedboot, oke niet de ideale maar het lukt vast wel, het is een graupner RS-540 E gr. Jeroen
| | |
| | #12 (permalink) |
|
zo weer iets aan de boot gedaan, ik heb het elektrische gedeelte voor een groot deel gedaan, en ben bezig geweest met de opbouw, zodra ik mijn bestelling binnen heb met accecoires en roer, ga ik het roer plaatsen/inbouwen ![]() ![]() stuurhut op paal ![]() binnenkant is nog smerig, allemaal plamuurstof ![]() ![]() op de Alina gr. Jeroen
| | |
| | #14 (permalink) |
|
ja dat worden dezelfde kleuren, maar deze doe ik met de kwast (denk ik) verf genoeg in ieder geval
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Hee jeroen, ziet er heel mooi weer uit tim
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |