![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2009 Locatie: ureterp Leeftijd: 18
|
hallo ik heb de bouwtekeingen van smitrotterdam op mij pc staan van het begin tot het iede dus als je die wil met je het even zeggen gr joost
__________________ ik kan niet zo goed schrijven dat weet ik nu wel |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2009 Locatie: Zwolle (NLD) Leeftijd: 45
|
Beste Joost, Wil je de tekeningen van de smit Rotterdam doormailen naar lg.vd.kamp@hetnet.nl? Mijn neef is hier ook al een tijdje mee bezig (8jaar......) en wil ook met de kranen aan de gang. Alvast bedankt. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 26 mei 2009 Locatie: Bergen op Zoom Leeftijd: 49
|
Hier kan je gewoon de originele BB/tekeningen downloaden van de Billing Boats site. De tekening van de kraan staat op pagina 29. Billing Boats Official Website 2009 Fred
__________________ Werf: Silhouet ( 1:60) ( Constructo) : Smit Rotterdam ( billing boats) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2007 Leeftijd: 29
|
Hoi Nick Aangezien we hier een expert hebben op het gebied van de smit Rotterdam/ London Zijn er nu echt verschillen tussen de Rotterdam en de London. Ik heb ze namelijk niet kunnen vinden, maar uit ervaring weet ik dat er geen een schip echt hetzelfde is. Ik ben zelf van plan om de London te gaan bouwen, schaal 1:50 dus als je evt nog wat mooie foto's hebt hou ik me graag aanbevolen. groeten koos
__________________ Op de werf: Svitzer London 1:50 |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 juni 2008 Leeftijd: 23
|
Hallo Koos, op het moment zitten er idd een paar verschillen. De london heeft geen fifi monitoren meer (die brandspuiten boven de brug) deze liggen beneden in de opslag. de rotterdam heeft deze nog wel. en de london heeft sinds kort (heb ik geinstalleerd) een floodlight op de rubberboot gericht. en zonog een paar dingen. Voor foto's van de london zit je goed daar heb iki al 10 maanden opgezeten met tussendoor een stop van een maandje. Anders moet je even je mail geven dan stuur ik ze daar naartoe. En welke delen wil je foto's van? Groeten nick (het is nu trouwens geen smit london meer maar gewoon London met als eigenaar Svitzer Ocean Towage) Ben zelf ook de London aan het bouwen. Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2007 Leeftijd: 29
|
Ik heb je een Pb bericht gestuurd groeten koos
__________________ Op de werf: Svitzer London 1:50 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |