![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
[QUOTE=raf;1472421]hallo Volgens mij ben jij je humor kwijt En een probleem vind ik toch heeeel wat anders hoor mvg Frederik ps Maar ik zie toch geen motor onder hangen hoor {RAFJE) Die moest er dan toch wel in HA HA HA
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 28 november 2009 om 10:15 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo vriend dit is van een wel heeeeeeel mooi museum model dat ik deze foto gevonden had maar inderdaad hier zit de motor nog niet in zoals bij de queen mary II wel het geval is hier hoe ze het wel hebben gedaan ![]() en hier de queen mary2 ![]() maar dit is nogal vrij geheimdoenerij wat die pods aangaat en zodioende is er weinig van op het net te vinden maar het geeltje van mark heeft er ook eentje onder zitten en dat werkt meer dan voldoende eens zien of ik daar nog ergens een foto van vind groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2009 Locatie: nabij Schiphol Leeftijd: 37
| Citaat:
Dat klopt wel een beetje. Maar heb mijn vader er ooit eentje voor vaderdag gegeven van 1 meter lang. Erg leuk ding:
__________________ | |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
hallo wel in deze romp een 2 mm asje en zorgen dat de schroef in de buurt van je roer uitkomt en je hebt een boot waar je machtig goed mee kan varen voor een kost van bijna niets wil je er nog wedstrijd mee willen zeilen haal je de schroef er gewoon vanaf dat asje zal de winst /verlies niet bepalen groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2009
|
Die zeilboot hieronder zoiets heb ik. Daar wil ik dan een motortje onder bevestigen. Maar welke motor is er het beste voor geschikt? Ik hoef niet te snel te varen. Gewoon lekker varen.
__________________ Ge kriet de groete |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009 Locatie: nabij Schiphol Leeftijd: 37
|
Zoals raf al aangaf. Asje in de romp met daaraan een propje die net voor het roer uitkomt. In de boot dan het motortje, een extra regelaartje en een accu monteren, dan zou het moeten werken. Het asje lijm je vast met wat epoxy, net zoals het motor houdertje.
__________________ |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Calmato, ik zie dat je wel een foto album heb aangemaakt maar er staat nog geen foto in ! als je nu eerst die foto in je album zet kunnen we verder met je topic! groeten, Brandaris |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
hallo zoals reeds aan gegeven je koopt een 2 mm asje van graupner met een lengte van 20 cm en een 280 motor met koppeling dan een micro regelaar van robbe en je bent klaar de nummers van deze artikkelen moet je zelf maar opzoeken anders kan de vakhandel je zeker helpen groetjes raf
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |