![]() |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2009 Locatie: nieuwegein Leeftijd: 38
|
leo je mag niet joken he. met alles wat op de foto. staat heb ik zelf gemaakt. die lammelen heb jij niet gemaakt. net als de planten op de vensterbank en tafel. maar voor de rest super timmer werk. gr willem |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2009
|
Hoi Leo, een mooi stukje werk heb je daar afgeleverd. Ik zie dat je ook de hoogste onderscheiding in de orde van de brasso-ridders hebt gekregen. Ik krijg bijna pijn van aan mijn ogen van al dat geglim overigens een kleine tip: Mocht je ooit moeilijke plekken niet gepoetst krijgen, kan je met anti-kal messing perfect schoon krijgen. Ik heb namelijk ook de onderscheiding van Brasso gekregen toen ik voer en dagelijks de bel poetste groetjes Janus
__________________ Geen golf te hoog of ik kom er wel doorheen. Laatst gewijzigd door Janus50; 17 februari 2010 om 18:37 |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
[QUOTE=leoverwer;1580035]sorry het lukt me niet met de foto,s te plaatsen de ene wel de andere niet hoe kan dat.[/QUOTEIk heb begrepen als dat je het wat te vlug wil doen Na het copieren even wachten mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
[QUOTE=Brandaris;1580147] Citaat:
Maar wou even uitleggen dat als je de foto via de eiegenschappen heeft bewerkt En je wilt hem tussen de [.....] en[/..] zetten en je doe dat te vlug wil het wel dikwijls mislukken mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Waar je ook op moet letten is , dat als het een lange bestandsnaam is je de volledige link kopieerd van http://... tot en met .jpg vaak moet je de muis even laten scrollen om de link kompleet te selecteren. |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 december 2009
| Citaat:
Met antikal kan je aanslag op slecht bereikbare plaatsen wegkrijgen. Alleen om het zo mooi glimmend te krijgen, zal je toch koperpoets moeten blijven gebruiken.
__________________ Geen golf te hoog of ik kom er wel doorheen. | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Hattem Leeftijd: 36
|
Beste Leo, Is er al weer een update voor dit prachtige verslag? Of ben je al weer begonnen aan een nieuw project (hopelijk schip)? groet, Eric
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |