![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
je stekker van je servo in de ontvanger eens omdraaien
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
daarmee doet het het niet hoor... als ik het verhaal goed begrijp wilt die zijn uitslag contra hebben. daarvoor is belangrijk te weten wat voor zender die heeft? de meeste zenders hebben een schakelaar per kanaal waarmee je het omdraait. andere zender hebben stekkers in de zender welke je kunt omdraaien. en de computer zenders doen het softwarematig
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
mijn excuses, cheetah heeft gelijk
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 november 2008 Leeftijd: 81
| Citaat:
vr.gr.adrie | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
losse print van robbe servo - reverser is ook te koop en ik dacht dat graupner andersom draaide als robbe servo's. dus dan moet je het op die manier oplossen.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 april 2008 Locatie: Hofstade, Belgium Leeftijd: 37
| Citaat:
Ik had ook het probleem met mijn F14, voor mijn twee trekkers steeds zender openmaken en kabels draaien. Nu heb ik de modelbouwwinkel servo verlengkabels gekocht en hier op de twee buitenste draadjes een dubbelpolige wisselschakelaar geplaatst. Nu kan ik eenvoudig mijn kanalen omkeren. Geert | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 13 mei 2008 Locatie: kortrijk
|
Hallo ; Ik ben trucker Johan bruder modellen en ik ben ook begonnen met servo aandrijvingen. Daar ben ik vlug van afgestapt o m de reden dat als je er (gewicht) aanhang en je over een voorwerp (drempeltje ) moet rijden zullen de tandwieltjes vlug stuk gaan. Deze zijn te klein of je mo et ze in metaal gaan nemen en deze kosten meer dan een RB motor van conrad 1/100 . Zou er over na denken. Als je er meer over wil weten of zien . In het begin van je topic staat het hoe ik deze heb gemaakt. Als je deze wil zien rijden ,ik ben lid van de club RC modeltrucks brugge. Je ben er altijd welkom. Voor meer info laat het weten. ![]() Deze kan je boren met een klok zaag boor van 35mm gr Johan, |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 12 augustus 2010 Locatie: brugge city Leeftijd: 28
|
ik gebruik robbe servo's met ijzeren tandwielen nu hij rijd goed kan net geen 2 kg trekken ik wil nu men bobcat verder doen ik brobeer zo goed koop mogelijk te werken men tractor die nu rijd geeft me 136 € gekost zonder zender ik ken die club maar ik kan niet door men job die geel veel tijd neemt grt gio-vdk |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
hallo Daar ben ik mee eens met dat goedkoop mogelijk . Dat is ook mijn doelstelling want alles is te koopvoor veel geld. En alles kost veel geld. Op dit forum zie je veel van deze mensen die het zelf bouwen voor de goedkoop. Want hoe meer je zelf bouwd of maakt hoe goedkoper het is. ( zo een motor kost 14.99 euro per stuk),Niet deur maar gaat lang mee en kan meer kg trekken. Mijn traktor's kosten +- 100 euro regelaar met verlichting en zwaalichten in één printplaat. Mijn motoren kosten 14,99 per stuk. Mijn traktor kost 20 euro Mijn leds kosten 15 euro mijn alu plaat kost 15 euro. Dat alles kost 180 euro's Dat is toch ook goedkoop En daar mag je meer dan 2 kg aanhangen en het mag mog stijgen ook!!! Maar het is maar een gint hoor,al doende leerd een mens. Groeten Johan |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 12 augustus 2010 Locatie: brugge city Leeftijd: 28
|
@ trucker johan . het is en mooi bouw project hoor maar ik zie dat jij dit hedaan hept met en werk bank dit hep ik niet als ik iets klijn en zwaar vind voor in de neus van men bruder dan kan hij meer treken het bouw projekt ha ik hier nog plaatsen maar de eerste die ik heb hemaakttrekt op nietveel ik had veel uit gesneeden maar dr volgende komt binnen kort ik hep nog enkele dingen noodig mvg gio-vdk |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 november 2007 Locatie: Maassluis Leeftijd: 31
| Citaat:
Ik heb net alle onderdelen besteld voor mijn bob cat. Servos 4 stuks voor 21 dollar Servos 2 mini voor 10 dollar Servo voor de arm 10 dollar. En dan een aantal regelaars 40 euro Ontvanger 15 dollar Moet alleen nog wat AA batterijen.
__________________ VSB Scania R620 met haakarm|Catapilar 325D graafmachine in aanbouw | |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
hallo Marko Waarom gebruik je geen lipo in plaats van AA batterijen. Al mijn kliene modelen rijden of werken met lipo. Daar ben ik zeer tevreden over hoor . Met 1 batterij rijdt mijn traktor een hanse dag. groeten Johan |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2009 Locatie: Zoetermeer
|
Een simpel 6V ontvanger packje van 1600 mA is voldoende. Ik rijd de accu in mijn Bob-Cat niet leeg. Deze past met wat aanpassen net onder de stoel. Groetjes Jeroen
__________________ Let the virus take controle. Als je koorts krijgt, je truck op de grond zetten en ga rijden tot de koorts gezakt is. http://www.schiebroekstraat.nl http://www.youtube.com/user/Jeroen1707 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |