![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2010 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 42
|
na 2 dagen polijsten volgt hier het resultaat ![]() ![]() alle chassis steunen gepolijst + haakarm ![]() om de vrede in huis te bewaren gelijk ook maar de gaspitten gepolijst Nou piet het was me bijna gelukt ik blijf het proberen tot de volgende
__________________ m vr gr ad ![]() scania R730 haakarmchassis adsmobieleke Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 25 april 2011 om 21:39 Reden: Foto's en tekst aangepast. |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
hier het chassis gemonteerd tot zover deze kleine update deze week zullen de onderdelen wel bezorgd worden zoals: de gehele r serie van verkerk michelin banden alluminium stuurassen en velgen en de cabine set van tamiya tot de volgende
__________________ m vr gr ad ![]() scania R730 haakarmchassis adsmobieleke Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 25 april 2011 om 21:38 Reden: Foto's en tekst aangepast |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
De glans doet het absoluut goed maar jammer genoeg polijsten is zoveel werk?
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Werkendam. Leeftijd: 38
|
Hallo Ad, gaat het eigenlijk een echte R730 worden in de nieuwe stijl (nieuwe type R)? Ben benieuwd als je met de opbouw aan de gang gaat. Ik vind het leuk dat je zelf de chassis delen hebt gemaakt. Het is altijd interessant om te zien hoe mensen bepaalde dingen aanpakken en uitvoeren. Suc6, Raymond -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ Laatst gewijzigd door Timmi; 29 april 2011 om 22:59 Reden: Tekst vergeten. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2010 Locatie: n.v.t.
|
Hallo Adrie, Ik zat weer eens op je foto albums te kwijlen http://www.modelbouwforum.nl/forums/...1-dscf0009.jpg Zie ik daar nu een truck zo op de achterbumper staan??!! Gr Robin
__________________ -\8/-SCANIA-\8/- Laatst gewijzigd door -\8/-robin-\8/-; 1 mei 2011 om 10:34 |
| | |
| | #38 (permalink) |
| ![]() de stuurassen +bladveren+spoorstanghet totaal plaatje en met een winkelhaak de stuurassen haaks op het chassis gezet dit was het weer voor deze week en mensen vervuil mijn topic aub niet graag over bouwverslag hebben en niet over andere zaken tot de volgende
__________________ m vr gr ad ![]() scania R730 haakarmchassis adsmobieleke Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 1 mei 2011 om 20:03 Reden: Tekst en foto's aangepast |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Hoi Ad, het begint er al weer mooi uit te zien! ![]() ![]() ![]() Maak jij (m.u.v. het haakarmchassis) de aluminium onderdelen zelf, of koop je ook onderdelen in? Ga je trouwens een echte R730 maken, ik bedoel dus met de nieuwe grille, bumper en zijskirts? MVG, Raymond. -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
bijna alles wat tot nu toe op de truck zit hebben we allemaal zelf gemaakt op de stuurassen en fusee,s na die zijn gekocht we gaan dit weekend weer wat nieuwe onderdelen maken daar worden weer foto,s van gemaakt als Robin Verkerk de nieuwe R serie grille en bumper heeft zal ik deze zeker gaan bestellen er komen geen zijskirts op. we gaan zelf wat daarvoor maken je ziet het wel voorbij komen
__________________ m vr gr ad ![]() scania R730 haakarmchassis adsmobieleke | |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
gaat Robin deze set dan ook leveren? Zo ja, binnen welk tijdsbestek. MVG, Raymond. -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ | |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
we zijn maar wat spullen gaan maken voor de aanhanger, omdat we zitten te wachten op onderdelen voor de truck .het wordt een drieassige aanhanger met een afzetcontainer. de aanhanger zal bijna geheel uit alluminium vervaardigd worden . ![]() bladveren gemaakt de bekende wielnaven as gemonteerd totaalplaatje tot de volgende dan gaan we verder met de truck ps PIET het is gelukt
__________________ m vr gr ad ![]() scania R730 haakarmchassis adsmobieleke Laatst gewijzigd door mobieleke; 8 mei 2011 om 10:40 |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2010 Locatie: Spaubeek Leeftijd: 16
|
mobieleke, wat een pracht spul licht daar op de foto's. Echt mooi om te zien, hoellang ben je bezig met het glimmend maken? Ga zo door, blijf het zeker volgen
__________________ More Modelbouw: click here ..Thanks timmi Your Stuff His Super Quality... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |