![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2010 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 42
| hallo beste forumleden vandaag is het chassis gereed voor mijn nieuw project MC heeft het chassis gemaakt en de foto,s gemaild maar ik gaat eerst de scania R620 10x6 +dieplader gereed maken en dan gaan we hier weer mee verder ik zal jullie op de hoogte houden van dit fantastische project ![]()
__________________ m vr gr ad ![]() scania R730 haakarmchassis adsmobieleke Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 26 april 2011 om 21:54 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2008 Locatie: waspik Leeftijd: 81
|
[QUOTE=Jordie Bouwens;2049811]Super mobieleke! Nog niet klaar en volgend project start al. Haakarm systeem ziet er top uit. Welk merk word het en hoeveel asser? Sorry dat ik dat al vraag. Mvg, Jordie Bouwens[/QUOTE hallo jordie,hoeveel assen kun je toch zien op de foto. gr adrie |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 september 2010 Locatie: Spaubeek Leeftijd: 16
|
[QUOTE=adrie van gerwen;2049824] Citaat:
Mvg, Jordie Bouwens | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
het wordt een 4 asser waarschijnlijk een scania of een man
__________________ m vr gr ad ![]() scania R730 haakarmchassis adsmobieleke | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
Dat ziet er mooi
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
bedankt mc maakt het chassis en dan kan je het zelf naar eigen idee afbouwen en de prijs ?? stuur mc een pb
| | |
| | #9 (permalink) |
|
@mc je bent niet de maker van de afzetbak? Ik dacht van wel op de één of andere manier.
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2008 Locatie: waspik Leeftijd: 81
|
[QUOTE=Zore;2050871]@mc je bent niet de maker van de afzetbak? Ik dacht van wel op de één of andere manier.[/QUOTE Ik heb in de topic's van het haakarmsysteem nog geen afzetbak tegen gekomen. adrie |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
adrie heeft al beantwoord ,
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |