![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: Oedelem
|
Hallo Ben onlangs begonnen met het bouwen van een MAN TGX in de huisstijl van de firma Hendryckx hier bij ons in de buurt. Het is niet de bedoeling een bestaande truck exact na te bouwen maar wel de huisstijl te gebruiken. Zo ziet er één van de echte trucks eruit ![]() Hier de eerste foto's ![]() ![]() Alle openingen in het dak mooi dichtgemaakt. Zwaalichten en luchthoorns gemonteerd ![]() Groetjes m&m |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: Oedelem
|
Het dak is het origineel uit de bouwdoos, maar zonder de spoiler erop. Wel zijn alle gaatjes van de spoiler dichtgemaakt. Mocht ik ergens zo een bumper vinden zou ik die wel aanschaffen maar tot op heden nog niets gevonden groetjes m&m |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2009 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 18
|
Randy, Plamuren zou ik niet aanraden. Als je dat gaat bewerken loop je al snel de kans dat het breekt/loslaat. Dit omdat het te dik en te groot is om te plamuren. Plamuren is voor kleine oneffenheden niet voor hele gaten dicht te zetten. En als je toch de gaten dicht wil zetten kan je gewoon plastic gebruiken wat je wel vaker voorbij ziet komen zoals styreen en evergreen. Grtz.
__________________ Liebherr hc-l 355 in aanbouw. Mercedes sk 8x4 in aanbouw. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 maart 2011 Leeftijd: 29
| Citaat:
Als ik zoiets ooit ga doen ben ik op de hoogte. Gr Randy | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
|
de bumper is dan wel even breed, maar de cabine is dan smaller. dat is de TGS cabine. kijk maar eens op google. m.v.g. jordi
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania trekker 6x4, volvo trekker |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2007 Locatie: belgie (lier) Leeftijd: 36
|
@ randy deze bumper is evenwel gebruikt op de tga of tgs als op de tgx maar bij de tgx komt hij meestal voor bij zwaartransport trekkers en minder bij bouwtransport. dus waarom zou deze niet in real life bestaan ? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |