![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
En weer een update. Tekening komt steeds dichterbij de eind streep. ![]() ![]() Ook al een fout gevonden in het ontwerp. De arm kwam tegen de stempel montage aan. Dit is inmiddels ook aangepast. Nog even een foto van een europese truck met deze opbouw: ![]() Ik ga alleen een body naar eigen ontwerp maken vind de amerikaanse modellen veelste hoog op hun wielen staan.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 5 juli 2011 om 23:11 |
| | |
| | #17 (permalink) |
|
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2011 Locatie: Rijssen Leeftijd: 32
|
Alwin, heel interessant om te zien hoe je alles modelleert. Maar nu ben ik even benieuwd. Modelleer jij de onderdelen precies zo als je ze straks gaat maken of is het model vooral bedoeld om te kijken waar je allemaal rekening mee moet gaan houden? groeten, Erik |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
ik modeleer het straks ook zoals het is op tekeningen. ik beschik ook over een cnc machine waarop ik onderdelen kan uitfrezen vandaar dat tekenen voor mij erg rendabel is. tevens zie ik zo alle problemen welke ik kan verwachten.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
| | |
| | #21 (permalink) |
| ![]() Doordat het model steeds complexer wordt en hierdoor op de renders onoverzichtelijker Hieronder ook nog een overzicht tekening:
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
wat een werk joh dat tekenen het ziet er iig al super uit succes verder met tekenen. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Een eigen ontwerp spindel systeem. Is zien of dit systeem haalbaar is in de praktijk Hieronder de eerste schetsen: ![]() ![]()
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
Mede omdat ik aan de hand van deze tekening heel veel onderdelen door mijn machine kan laten maken. En alleen nog hoef na te bewerken. Ook kom ik zo voor veel minder verrassingen te staan. Het meeste tekenwerk is nu voltooid. De grootste uitdaging wordt voor mij het solderen van messing. Heb wel wat ervaring maar er zitten wat complexe onderdelen tussen.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2010 Locatie: Spaubeek Leeftijd: 16
|
Ziet er goed uit. En heel mooi gedetailleerd, ik volg het al vanaf het begin. Begint steeds mooier en beter uit te zien het teken werk. Super. MetVriendelijkeGroet, Jordie Bouwens
__________________ More Modelbouw: click here ..Thanks timmi Your Stuff His Super Quality... Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 11 juli 2011 om 23:03 Reden: Tekst aangepast |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Locatie: Tijdelijk in Woubrugge Leeftijd: 31
| Citaat:
Alwin heeft nix met gedetineerden en is ook geen gedetineerde hoor?! Nee zeker niet,wel een grappig antwoord van Cotjuh Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 11 juli 2011 om 23:00 Reden: Tekst aangepast | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2010 Locatie: Spaubeek Leeftijd: 16
|
Wist niet hoe ik het anders moest zeggen gedetailleerd of iets.
__________________ More Modelbouw: click here ..Thanks timmi Your Stuff His Super Quality... |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2009 Locatie: Lier
|
Hee Alwin, leuke tekeningen ben benieuwd of alles gaat werken , heb hier een bergingswagen staan ook uitgetekend .alles werkt met spindels Op tekening gaat alles tot ge het bouwt dan komen pas de probleempjes . Ben aan een tweede bezich en weet waar de probleempjes zitten en er zullen er nog te voorschijn komen . Ik volg je topic vann kort bij . Groeten Tamrob |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
wat voor problemen ben je tegen aangelopen zoal rob? mogelijk dat ik ze dan kan voorkomen in mijn ontwerp.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |