![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
Toch maar weer is hier een project laten zien. Zal voorlopig nog veel tekenwerk zijn ![]() Gaat uiteindelijk achter deze cabine terecht komen: (beetje slechte foto helaas) ![]() ![]() Om een idee te geven wat het einde resultaat moet worden:
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 19 juni 2011 om 22:58 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Werkendam. Leeftijd: 38
|
Hoi Alwin, hoe is het eigenlijk met je VSB Scania met stenentrailer, ben je hier definitief mee gestopt of ga je dit later weer oppakken? Suc6 met je nieuwe project. MVG, Raymond. -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
de vsb en kraan staan ook nog in de lijst. De liebherr staat te wachten tot de cnc machine volledig operationeel is en ik ook 3d kan frezen. De vsb loopt nog steeds beetje star op de stickers voornamelijk. De torpedo moet toch in een iets korter tijdsbestek klaar zijn en hier kan mijn cnc machine vast mooi op oefenen.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
eindelijk beetje bruikbare tekeningen verzameld en fotos van de echte trucks. Dus nu kan het tekenen beter beginnen. ![]()
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 26 juni 2011 om 02:47 |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Op een vraag / opmerking die ik kreeg over de montage op het frame. Ik gebruik hiervoor de orginele tekening van een wagen van Jerr Dan en Miller industries (Century). Meeste tekeningen zijn helaas onder een hoek een paar tekeningen zijn wel van de zijkant en bovenkant.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 26 juni 2011 om 17:15 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| ![]() Hmm loop nu toch even vast met de montage van de poten achter. heeft iemand toevallig informatie over dit deel van de bergingswagen? kan vrij weinig vinden op internet.
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Update: Heb besloten toch voor 4 assen te gaan ivm de lengte van de opbouw en de aslast verdeling. Het gaat om een 60Ton independent opbouw van Jerr Dan welke ik als inspiratie gebruik. De body wordt wel meer eigen bouw. ![]() Ook maar even de torpedo ervoor getekend:
| | |
| | #13 (permalink) |
|
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 17 mei 2009 Locatie: kloosterzande zvl Leeftijd: 37
|
kijk eens bij john op het zand berging . ze hebben daar een scania t 113 omgebouwd tot bergings auto . staan mooie foto's van het opbouwen op de site .
__________________ als de baas denkt da ik veel verdien doe ik net of ik hard werk . |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
die fotos staan al inmiddels op mijn laptop ook
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |