![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
je zou ook elementen van deze kunnen gebruiken het is maar een idee, als je schaal omrekent zal de maat verschil niet veel schelen het is siku 1:32 Revell RC Raupenbagger Bagger Liebherr Litronic RC Umbau 1:32 für Siku Control | eBay |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2012 Leeftijd: 16
|
[QUOTE=Tamaniac;2379317]Bedankt voor de inspiratie voor de zender! Hierbij nog enkele foto's hoe het er nu bijstaat, het geheel van de aandrijfservo's heb ik met schroefjes bevestigd zodat ik bij het uitlijnen van de rupswielen eventueel nog wat kan gaan schuiven met de locatie, en dan krijgen de weerstandjes van de 360° servo's ook een netter plaatsje: hallo ik heb een vraagje aan u hoe heeft u de draaden voor de aan drijfservo's weg gewerkt dat die niet in de war raken met draaien zodat u continu kan blijven rond draaien Mvg billy knox |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: West-Vlaanderen Leeftijd: 22
|
Voorlopig zit er bij mij nog geen servo om de cabine te laten draaien tegenover het chassis/rupsen. Wel heb ik eens een voorbeeldje online gezien waarbij een meerpolig sleepcontact gebruikt werd. Een plus en min, 2x een signaalkabel voor de 2 aandrijfservo's, komt op 4 aansluitpunten? Ik zou niet meteen weten waar je dit soort contacten kunt kopen, misschien in een elektronicawinkel... Veel is er ondertussen niet aan het kraantje gebeurd. Ik heb één 2.4Ghz meerkanaalszender gekocht in plaats van het plan om twee 2-kanaalszenders te gaan combineren. Dus het testen kan op een vlotte manier gebeuren, de verdere bouw wacht echter op wat meer tijd. |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
| Het "makkelijkst" is gewoon een jackplug + chasisdeel te gebruiken ... 3 polig is stereo uitvoering en de vierpolige is de video uitvoering de stekkers zijn goed verkrijgbaar, maar voor de vierpolige chasisdelen (of contrastekker) moet je even zoeken ... aan een goed en algemeen verkrijgbare 3 polige stereo jack zou je al voldoende hebben, maar dan moet je het signaal wel multiplexen en de-multiplexen (serial of sequential PPM, zoals o.a. in multicopters gebruikt wordt) .....
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #50 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 januari 2012 Leeftijd: 16
| Citaat:
Op welke site kan ik zoon stekker en chassisdeel kopen Mvg billy knox | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |