![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 14 december 2010 Locatie: Oosterbeek (Arnhem) Leeftijd: 42
|
De montage van de motor van de rupskettingen is niet definitief. Ik denk aan een plaatje aan de buiten zijde. De motor kan ik dan met 2 x M1.6*P0.35 vastzetten. Voor de Cylinders heb ik denk ik een mooie oplossing. De Cylinder werk ik af met messing eindkap. Bij de cylinder doorvoer boor ik een gat en deze soldeer ik vast. De kap aan de achterzijde zet ik vast met 2 inbusjes die gelijk de motor klemmen. Aan de messing eindkap monteer ik het scharnier waarmee de cylinder weer gemonteerd kan worden. Het word nog even puzzelen met de draaddoorvoer maar dat zal wel lukken. Op deze wijze lijken het echt 2 slangen van een cylinder. |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2009 Locatie: Drenthe
|
Die eindkappen zijn natuurlijk heel eenvoudig: te koop bij de bouwmarkt; dat zijn gewoon afblind doppen, meestal te koop per 2 voor minder dan 2€. Alleen een gat in boren en klaar! Kunststof was mooier geweest, want dan krijg je ook geen krassen omdat de juiste kunststof een lager materiaal is. Wel lastiger te maken als je niet kunt draaien Cor |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |