![]() |
| | #47 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: Doezum Leeftijd: 25
| Citaat:
dankje, dat mag ik heb de zwaailamp van conrad gebruikt samen met de module van conrad. bestelnummer zwaailicht: 222547 - 89 bestelnummer module: 191523 - 89 met vriendelijke groet mark | |
| | |
| | #48 (permalink) |
|
zat vandaag wat op google te kijken naar linde heftrucks kwam ik een linde h80d tegen met spiegels er aan vond dat er ook wel leuk uit zien, dus vanmorgen wat stangetjes lopen buigen en maar even zwart gemaakt, had toevallig ook nog 2 spiegeltjes liggen met dit als resultaat, vind het zelf wel leuk er uitzien. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() met vriendelijke groet mark |
| | |
| | #49 (permalink) |
|
in het lange weekend maar weer eens de heftruck er bij gepakt en het een en ander aangepast, zo heb ik de wielmoer doppen weer rood gemaakt en de mast achter de cabine ook met de cilinders er bij zo dat die weer op de originele linde h50 lijkt. heb de brandblusser in de cabine gemaakt achter de stoel. en heb m,n achter naam op de deuren gezet als bedrijfs naam. heb ook de spiegels weer verwijdert vind het zonder toch wat mooier. zo kwam ik op een duitse site nog wat leuks tegen voor op de heftruck zit alleen nog te denken om het zelf te gaan maken of gewoon daar te bestellen. dit kwam ik tegen op een duitse site voor de robbe linde. ![]() en hier de veranderingen. ![]() ![]() ![]() met vriendelijke groet mark |
| | |
| | #50 (permalink) |
|
vandaag schijnwerpers besteld voor de heftruck voor voor op de cabine 2 en 1 voor achter op de cabine voor het achteruit rijden. moet alleen nog even uit vogelen hoe ik die moet aansluiten zo dat die gaat branden als de heftruck achteruit rijd. ![]() de heftruck is alweer flink veranderd vergeleken met de vorige update heb m,n achternaam alweer van de deuren af gehaald vond het toch helemaal niks, en heb de delen die ik weer rood gemaakt had toch maar weer zwart gemaakt plus dat de achter as nu ook zwart is en de zwaailamp heeft weer een mooi plekje gekregen maar nu achter op de cabine zodat die mooi onder het rek valt die boven de cabine loopt. als ik de schijnwerpers binnen heb volgen er wel wat foto's. met vriendelijke groet mark |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
gister een leuk pakje gekregen met de verstraler's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() verder is alle verlichting eraf, het zijn nu alleen nog de drie verstraler's die branden. verder is het alleen nog wachten op de nieuwe deurtjes, en dan daar schuif raampjes in maken net zo als bij de 1:1 linde. de reden dat ik nieuwe deurtjes heb besteld is omdat de oude heb ik geverfd en dat is niet heel erg netjes geworden daar wil ik ook nog iets anders op bedenken zo dat het zo echt mogelijk lijkt met vriendelijk groet mark |
| | |
| | #52 (permalink) |
|
vanmiddag nog even met de heftruck bezig geweest, de heftruck chauffeur wou graag een achteruit kijk spiegel in de cabine hebben, dus dat maar even voor de beste man gedaan. heb ook maar de gaten waar de achterlichten in hebben gezeten dicht gemaakt staat toch een stukje netter. moet het alleen nog even wat netter afwerken en beter spuiten maar dat gaat helemaal goed komen. ![]() ![]() en nog even 2 foto's van het grote voorbeeld met vriendelijke groet mark |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Citaat:
hier een link met wat meer informatie over deze heftruck, het is alleen geen h50 maar een h60d | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |