![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: Doezum Leeftijd: 25
|
Hallo allemaal Vandaag m,n robbe linde h50 binnen gekregen, natuurlijk gelijk even in de doos gekeken en ziet er allemaal heel netjes uit. Alleen jammer dat er alleen maar een duitse beschrijving bij zit, maar daar red ik me ook wel weer mee, het is verder wel heel erg duidelijk beschreven. Hier alvast wat foto's. ![]() ![]() ![]() Met vriendelijke groet Mark |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
vandaag nog even snel met de heftruck bezig geweest, kan helaas nog niet helemaal met de heftruck beginnen want heb de accu en de servo voor de mast nog niet binnen. heb vandaag de aandrijving en de pendel as in elkaar gezet. ![]() ![]() had m,n vriendin smarties mee genomen van de winkel, bedacht ik me dat die doosjes wel mooi zijn als lading voor op een pallet. ![]() ga morgen met de mast beginnen, zal dan weer wat foto's plaatsen. met vriendelijke groet mark |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
welke servo heeft u gebruikt voor de mast ? met vriendelijke groet mark | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
Hier kan je nog meer losse onderdelen kopen voor de Linde heftruck
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Quartel Modelbouw - ROBBE Ruiten-set Linde met vriendelijke groet mark | |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
had vandaag toch even zin om de hele heftruck in elkaar te zetten, ondanks ik nog geen servo heb voor de mast, als ik die heb kan de heftruck weer helemaal uit elkaar anders kom je er niet bij helaas. als het zo ver is zal ik van de hele bouw foto's maken, dan komen er ook gelijk raampjes in,en plak dan ook de stickers er op. wil ook nog kijken of ik er nog zo'n setje lepels bij kan krijgen zodat er 4 lepels op de heftruck kunnen om 2 pallet's tegelijk op te pakken. hoef nu alleen nog maar een servo voor de mast een accu en de rijregelaar, dan kan de heftruck helemaal af gebouwd worden. het is verder een hele mooie heftruck met een duidelijke bouw beschrijving, tot zo ver is die zeker het geld waard. heb maar even een foto gemaakt hoe die er nu bij staat. ![]() met vriendelijke groet mark |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |