![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 31 mei 2008 Locatie: hengelo Leeftijd: 37
|
hallo , heb afgelopen zondag 29-1 ,op de vernieuwde baan vd MTC-Emsland (in aanbouw) rond gereden met de MAN,en moet zeggen de rij eigenschappen zijn super. niet te vergelijken met mijn andere brushless uitgevoerde scania(veel meer power),maar dit is weer anders. het wachten is ,op de velgen en de verf. als die binnen zijn ,gaan we verder met de afbouw. gr |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
hallo, gistermiddag mijn bestelling opgehaald,en vandaag maar eens verder zitten prutsen. meteen de andere velgen gemonteerd van tamiya(hop-up). ![]() ![]() en dit is de truck zijn nieuwe onderkomen,transportkist. ![]() gr heb nog 6 nieuwe truck banden over(geheel in plastic verpakt en de 4 schokbrekers uit deze truck set,iemand intresse, een pb aub. |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
hallo , gisteren 18-2 ,de usm-rc geluid/verlichting unit en luidspreker ontvangen, deze maar eens los bij de truck gelegd, om daar eens een net plekje voor te zoeken in de cabine. voor de luidspreker wordt het een steuntje zetten ivm de hoogte vd speaker. 10 watt ovale uitvoering 8 ohm. nu nog enkele kabels versnijden solderen en aansluiten. eerst maar eens de beschrijving bestuderen. gr Laatst gewijzigd door htenbrinke; 19 februari 2012 om 21:53 |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
|
succes met de module. het makkelijkst om hem te leren in te stellen, zet je je truck met de module aangesloten naast je computer op tafel. elke keer nadat je iets hebt veranderd aan de instellingen kan je gelijk op je truck zien en horen wat je hebt aangepast.
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania trekker 6x4, volvo trekker |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
Hallo Hans, Welke set heb jij besteld ?? De USM RC of de nieuwe USM-RC2 ? Waarom vraag ik dat, omdat ik ook een USM RC wil bestellen voor mijn Volvo F16 en ben ik benieuwd of jij de nieuwe USM-RC2 hebt besteld en wat de verbeteringen/voordelen zijn ten opzichte van de oude USM-RC.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
hallo piet, heb de eerste uitvoering besteld. een boot kennis (voorheen mini trucker,kan de man ook niet aan doen)van me,heb ook de eerste module. en na zijn module gehoord te hebben,is 3 watt ruim voldoende. de 2de serie heb meer power ,is ook duurder. eerst dit verhaal maar eens draaiend krijgen, en dan krijgt mijn andere truck ,ook een een usm module. weg met die tamiya mfu,is bij mij overbodig. rij met brushless motoren in de trucks. |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2008 Locatie: noordwolde(Frl) Leeftijd: 42
|
Hans, ik heb je topic maar even weer omhoog gehaald.... was bang dat je het niet terug kon vinden, stond zo ver naar onder, ik ben klaar voor het vervolg van je bouw verslag Hoe staat ie erbij??? alles een beetje rood geworden?????
__________________ fairmount BB Vaargoep De Golf - Oosterwolde (frl) |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
hallo, na enig tijd niks geschreven te hebben ,wil niet zeggen ,dat er niks gebeurt. ben met de geluidset aan het puzzelen en dit kost wel een beetje tijd. maar er komt geluid uid de speaker van motor geluiden en lucht hoorn. gr |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |