![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2010 Leeftijd: 37
|
sorry markioo , maar paypal heb en ken ik niet eens . zou zelfs niet weten hoe het zou werken . en m'n kaart nummer geef ik niet zo maar weg . enigste en gemakkelijkste om betalen vind ik met een overschrijving naar rekening nummer . wat is paypal dan eigenlijk ? |
| |
| | #67 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2008 Locatie: waspik Leeftijd: 81
|
[QUOTE=Steve Billast;2465027]het zit niet echt mee , had net eens de bouten met de verschillende lengtes gevonden te hebben , nu kan men er niet als partikulier bij aan kopen . kwoon hier echt in het verkeerde land blijkbaar .[/QUOTE heb je dan geen bekende die dit wel kunnen voor je???? |
| |
| | #69 (permalink) |
|
Hierbij enkele updates wat betrefd de verdere bouw van de laadkraan . Het was even wachten op de draaidoorvoer maar heb deze dan nu ook ontvangen waarbij hier nu enkele foto's van volgen . foto met draaidoorvoer op het frame : ![]() Uploaded with ImageShack.us foto met hoofd deel van de gehele laadkraan : ![]() Uploaded with ImageShack.us foto met de hoofdarm : ![]() Uploaded with ImageShack.us nog een foto van dit geheel , nu als zijaanzicht : ![]() Uploaded with ImageShack.us |
| |
| | #72 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| |
| | #73 (permalink) |
|
Het blijkt dat de schroeven niet te koop zijn bij die micrscrew.nl website . Ik had gevraagd naar de M3 schroeven met de lengtes : 42mm, 52mm , 54mm en 78mm maar ze hebben me een e-mail terug gestuurd dat deze schroeven bij hun niet te koop zijn met d vermelde lengtes . Zij verwijzen mij door naar www.fabory.com , het nadeel bij deze website is dat er niet besteld kan worden als partikulier wat ik dus wel ben . Dan wordt het maar verder zoeken naar een volgende . Mvg, Steve . |
| |
| | #74 (permalink) |
| Lid sinds: 25 december 2008 Leeftijd: 23
| klikkerdeklik heb niet gezocht voor jouw lengtes maar dit is/was een goede leverancier, bestellen met factuur achteraf betalen.
__________________ Ach tis een virus, zeggen ze..... |
| |
| | #75 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Papendrecht Leeftijd: 37
|
Hoi Steve, Goed te zien dat je eindelijk vooruitgang boekt Ik wil best proberen via mijn werk wat te regelen bij fabory (als ze ze hebben liggen tenminste) Maar wat voor schroeven / bouten heb je precies nodig ? En dan bedoel ik welke kop moet er op zitten ? kruiskop , inbus etc (M3 schroeven met de lengtes : 42mm, 52mm , 54mm en 78mm) En welke aantallen ? Groet, Marcel
__________________ in aanbouw : DAF Turbotwin 2 & GINAF 12x10 |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |