![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2010 Leeftijd: 37
|
Even een update van een binnengekomen onderdeel . Dit is het onderdeel van de laadkraan dat aan het chassis bevestigd gaat worden waarop de rest van de laadkraan op komt te staan . ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us Nu even op de rest van de draaidoorvoer wachten alvorens de positie te bevestigen voor montage hiervan . Mvg, Steve . |
| |
| | #49 (permalink) |
|
even toch iets te willen vragen . weet er iemand van jullie waar ergens M3 kruis bouten (schroeven) te kunnen aan kopen met lengtes van 42mm , 52mm , 54mm en 78mm ? heb deze bepaalde afmetingen nodig om zelf reeds hebbende stuurventielen te kunnen samen stellen . dank u bij voorbaat . mvg, steve . |
| |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2010 Locatie: Oostzaan, NH Leeftijd: 41
|
Wat ook wel helpt is om een moertje op het boutje te draaien voordat je in gaat korten. Op die manier draai je het draad weer goed na het inkorten. Zelf gebruik ik een pijpensnijdertje om in te korten, maar eerder genoemde striptangen doen ook hun werk.
|
| |
| | #52 (permalink) |
|
Hallo Markioo en Legorigs ; Deze afmetingen van kruiskop schroeven zitten eigenlijk in de Leimbach stuurventielen , vandaar de verschillende niet vaak voorkomende afmetingen . Ik kan geen Duits schrijven en meneer Leimbach kan geen Engels , dus kan het niet vragen waar hij die schroeven vandaan haalt . Kheb er wel aan gedacht om deze uit een draadstang te kunnen halen dat wel maar zijn die wel even sterk dan de nikkel / staal schroefdraad ? Tja als er geen van deze schroeven te vinden zijn dan zal het niet anders kunnen dan een M3 draadstang aan te kopen er een moertje op te schroeven en op maat in te korten en nadien het moertje vast te zette met loctide zodat het moertje (hopelijk)vast blijft zitten . Ik vroeg me eigenlijk af waar Leimbach hun kruis schroeven vandaan zou halen en of er ook als partikulier bij aangekocht kon worden of niet . |
| |
| | #55 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2010 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 42
|
__________________ m vr gr ad ![]() scania R730 haakarmchassis adsmobieleke |
| |
| | #57 (permalink) |
|
Hallo Mobieleke ; Piet heeft me net prive geschreven en ook die website vermeld wat jij me nu hier ook verteld . Piet heeft me reeds laten weten dat die website niet deze gewenste afmetingen van schroeven zou hebben . Misschien deze nog te vinden bij Conrad maar dan misschien niet in kruiskop te zijn wat heel jammer zou zijn ook . Maakt Leimbach die schroeven misschien zelf of zo ? |
| |
| | #58 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| |
| | #59 (permalink) |
|
Hallo Cheeta , Kwil niet moeilijk gaan doen hoor maar zoek deze liever nog binnen Belgie , Nederland of Duitsland te kunnen ankopen . Ben niet meer zo om nog iets aan te kopen in de USA , heb al wel meer dingen besteld in de USA en betaald via Western Union en dan er niets voor ontvangen te hebben . Sorry dat ik er niet ga bij bestellen want ben je wel dankbaar dat je me mee helpt zoeken hier naar . Even nog eens kijken op deze bij conrad te verkrijgen zijn en anders zit er niets anders op dan er een draadstang voor te gaan gebruiken . Mvg, Steve . |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |