![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2011 Leeftijd: 35
|
De geluidsmodule werkt ook alleen als ik het licht aan zet gaat het geluid uit, weet iemand misschien hoe ik het kan veranderen? Als ik de rechter stick naar rechts doe ongeacht onder, midden of boven gaan het geluid aan of uit. En ik moet nog een mannier vinden hoe ik de zwaailichten aan en uit kan zetten met mijn zender??? Heeft iemand nog een idee ik weet zo niet hoe... |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
misschien is het handig om even te schetsen welke functie's op welke stick zitten? Ik beschik zelf ook over een M20+ en de SMT, hetgeen ik bij mij wel merk is dat ik vaak de rem moet induwen vooraleer ik mijn geluid kan opzetten Voor de zwaailichten kan je ofwel een zwaailichtprint kopen van veroma die rechtstreeks op de ontvanger aangesloten kan worden ofwel een PS4a schakelmodule of dergelijke tussen plaatsen
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2011 Leeftijd: 35
|
Het probleem is ook met een volle accu, de rechter stick in het midden en dan rechts is voor het licht aan te zetten en hop het geluid gaat uit. Terwijl je voor het aanzetten je de stick naar onder en dan rechts moet bewegen??? En alleen als ik schakel van vooruit naar achteruit hetzelfde verhaal.. Rechter stick omlaag en dan naar links is achteruit en omlaag en dan rechts is vooruit, en het geluid gaan uit. Maar dat kan kloppen omdat die funktie ook voor het aanzetten is. Voor de rest werkt alles naar behoren en gewoon normaal, langzaam naar voren en remmen en snel remmen en rijden. En voor de zwaailichten hoeft het alleen maar een simpel aan/uit schakelaar te zijn, want ze zijn compleet werkend. Ik ben ook niet technisch aangelegd het meeste is op de gok wat ik doe en gewoon proberen.
|
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 64
|
Hallo Shockwave Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt. Ik heb ook een m20+ en smx soundmodule. Ik heb gas links zitten en sturen rechts maar dat maakt niet uit. Heb jij op rechts sturen dan is stick naar boven gas geven stick naar beneden remmen. Stick naar beneden en dan rechts is vooruit.Niet kruislinks naar de hoek gaan. Stick naar beneden en dan links is achteruit. Stick in de midden kort links of rechts is richtingaanwijzer. Stick in de midden en lang links of rechts is waarschuwingslampen of verlichting. Met de LINKER stick is kort naar beneden starten.Lang naar beneden startprobleem. Met de LINKER stick weer naar beneden is stoppen. De truck gaat pas rijden als het geluid opgestart is.Kijk anders ook nog even naar dit filmpje: http://youtu.be/s3LunaPYqts Mvg Opa Wil
__________________ Zwaartransportfanaat Laatst gewijzigd door arm1948; 25 april 2012 om 12:55 Reden: Tekst + link toegevoegd |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 oktober 2010 Locatie: Geertruidenberg Leeftijd: 28
| Citaat:
| |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
Het schakelen dient nog op een apart kanaal te zitten dan
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |