![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2010 Locatie: Geertruidenberg Leeftijd: 28
|
Ik ben Bryan en ben vrachtwagenchauffeurs en ga binnenkort beginnen met aankopen van mijn eerste rc truck. En de eerste stap heb ik gezet. Vandaag Bred last gemailt en betaling gedaan voor de Scania Torpedo bouwkit. Nou maar eens kijken welke kleur of kleuren combo het word. Zat te denken aan candy red ofzo. Maar er zijn nog genoeg dingen om over na te denken zoals bestuuring enz. Qwa uiterlijk weet ik wel hoe ik het ongeveer wil. Maar eerst moet ik nog beginnen met de basis. Laatst gewijzigd door B-Trucker; 15 januari 2012 om 21:33 |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Ondertussen nog eens een mailtje gestuurd naar Bred last voor een bevestiging dat het geld goed is aangekomen. Want heb nog niks binnen. Iemand toevallig ook eens iets gekocht van hem en laten opsturen?
|
| | |
| | #4 (permalink) |
|
2weken zijn al verstreken. Ik vind het niet erg dat ik moet wachten, had alleen verwacht dat hij even melden dat het geld goed binnen was gekomen en dat hij ermee begon. Nu weet ik niks. We wachten nog wel ff af.
Laatst gewijzigd door B-Trucker; 2 februari 2012 om 21:15 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 44
|
B-trucker , Bredlast zit op onze club ( heeft het echt wel druk ) komt best goed , pak mails op een dag beantwoorden is allicht niet simpel ermoet ook nog gewerkt woorden vrees ik . |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Krijg ik een telefoontje dat er 2 pakketjes binnen zijn. Dus ik het een en ander op noemen wat het kan zijn, was het dat allemaal niet. Was het het pakketje van Bret last met z'n ombouwkit. Dat was het laatste wat ik zou verwachten aangezien ik geen reactie gekregen had of mijn geld goed was aangekomen. Vrijdag maar eens het pakketje open maken en m'n aanwinst bewonderen. Straks na het verhuizen en verbouwen eindelijk beginnen. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 maart 2006 Locatie: brugge belgie
| Citaat:
dus je ziet geen nieuws is zeker geen slacht nieuws ik lever altijd mvg
__________________ http://www.rcmodeltrucks.be/ | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Ga morgen m'n pakketje bewonderen. Thanks voor de goede service. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Gisteravond eens het pakketje geopend. Is er goed verpakt en ziet er super uit. Wat een vak werk is het. Nu maar eens goed kijken wat ik wel en niet moet weg schuren om hem netjes straks en glad te krijgen. En eens kijken hoe alles het beste bevestigd kan worden. Zal groot en deels lijmen worden denk ik. Iemand tips en advies voordat ik het verknal? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
ik help het je hopen mijn ervaringen waren dat ik ruim 1,5 bus filler nodig had om hem strak te krijgen.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Weet iemand of de langere skirts alleen voor een 4x2 is of ook 6x4? Heb het idee dat hij dan wel erg lang word. Misschien moet ik hem inkorten of is dit niet nodig? | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2008 Locatie: waspik Leeftijd: 81
|
bij ons is de afstand tussen eerste en tweede spatbord 21 cm.De truck is een r 620 6x4 en de totale lengte van de truck is 60 cm.De verbouwing heeft pieter gedaan,dus ik weet alles niet precies.Maar volgens mij is aan de bij geleverde side scirts niets veranderd.Achter deze trekker hebben wij een kipper. gr.adrie |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Heb je een foto die Scania van de zijkant? Als dit goed staat, kort ik de skirt niet in. Dacht eerst dat de wielen en de schotel dan te ver naar achteren komen te staan. Maar misschien valt dit wel erg mee. | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2008 Locatie: waspik Leeftijd: 81
|
Ga na de site van pietervanseters,dat kan via mijn site daar staat er een foto van.Wel hebben wij de schotel naar voren geplaatst.Op mijn site staan geen foto's,anders staan ze toch maar dubbel.Pieter en ik zijn wat modelbouw betreft een.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |