![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 januari 2012 Locatie: IJmuiden Leeftijd: 40
|
Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier, dus vergeef me als ik iets fout doe... Mijnproject: Een King Hauler met eigenbouw onderdelen. MFC-01, Carson zender. Verder nog een B triple tanker trailer in aanbouw. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Vragen? Schroom niet! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lucky101; 23 januari 2012 om 23:01 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Hallo Lucky, Welkom op het Truckers Modelbouwforum. Veel kijk en bouwplezier gewenst De foto's die je hebt geplaatst zijn nogal erg klein, hierdoor zijn de details op de foto's niet te zien. Wil jij zoi vriendelijk zijn om grotere foto's te plaatsen met een maximaal formaat van 800 x600. Dan zijn de foto's beter te bekijken. Als je de foto's plaatst via het fotoboek van het MBF forum, dat mogen ze niet groter zijn dan 115 Kb Als er vragen zijn hoor ik het wel ! P.S. Mooi bouwproject hoor !
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| De foto's zijn nu helemaal goed !!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 38
|
Hallo Lucky, Dat ziet er goed uit. Stoere truck. Ik zie dat je er een extra as aan toe gevoegd hebt. Heb je ook een foto van de zijkant waarop dat duidelijk te zien is? Verder suc6 met het verder bouwen. Groet Patrick
__________________ Patje Tamiya King Hauler en FG Monstertruck |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| custom, king hauler, trailer, truck |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |