![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2010 Locatie: n.v.t.
|
Hallo Buckie, Hoeveel cm ga je je scania verlengen? Ik heb hier wel een langere aandrijfas voor je liggen,deze komt uit een 1:10 mad truck...google maar eens Mad Truck Long Main drive shaft,dan krijg je wel een fotootje te zien..Heb ik zelf ook gebruikt bij het verlengen van m'n scania. Weet niet of deze op je truck past,ik zal hem nog even voor je op meten. Hoor wel van je, -\8/-Robin-\8/-
__________________ -\8/-SCANIA-\8/- |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Werkendam. Leeftijd: 38
| Citaat:
er zijn in Goes diverse standjes waar men spulletjes voor de modelbouw kan kopen. Je moet dan vooral denken aan materialen, gereedschappen, airbrush artikelen, maar ook bijv. lego, Bruder, WSi, Tekno, bouwdozen, enz. enz. De artikelen die jij waarschijnlijk bedoeld (Carsson, Veroma, Verkerk enz.) heb ik het afgelopen jaar niet gezien. (correct me if i wrong Overigens ga ik dit jaar weer een kijkje nemen, ik wil het beest van Jordi (pokerface) van dichtbij aanschouwen. ![]() ![]() ![]() MVG, Raymond -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Buckie, Even aanklikken http://www.sauerbiermodelbouw.nl/index.html Deze mijnheer is ook in Goes en verkoopt div. soorten alu. en messing profielen
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2010 Leeftijd: 34
|
allemaal bedankt alvast, de ellende is dat ik eigenlijk te veel ideeen heb om ze allemaal uit te kunnen voeren... zou daarom graag eens met wat mensen willen kletsen in Goes, nog meer ideeen opdoen de meeste die komen zullen wel bij "de Baan" te vinden zijn schat ik in... misschien tot in Goes allemaal!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |