![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2010 Leeftijd: 34
|
hallo, weet er iemand een adresje waar ik langere aandrijf assen kan bestellen? wil mijn scania verlengen,maar dan moeten er denk ik wel langere aandrijfassen onder.... wie o wie kan mij verder helpen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2009 Locatie: Geldrop
|
Verlengen of verkorten van de aandrijfas kan met een universele aandrijfas van Carson/veroma bestelnummer 907004. Deze kan door iedere redelijk gesorteerde modelbouwzaak besteld worden. Ook der Getriebedoktor heeft aandrijfassen maar dan zit je weer met de verzendkosten vanuit Duitsland. Kardanwellen - Der Getriebedoktor Groet, Frans |
| | |
| | #4 (permalink) |
| In het echt verbouwen ze de as volgens mij door een stuk ertussen te zetten. Nou wat dacht je van de as doorslijpen en verlengen?
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2010 Locatie: moerdijk Leeftijd: 31
|
ik wil niet lastig zijn maar als je het met kruiskopelingen doet heb je volgens mij een probleem want de as moet wel langer en korter kunnen worden met het in veren van de as??? gr martijn
__________________ me eerst truck aan het bouwen een king hauler Smit Rotterdam of Londen 1/75 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
daar heb ik geen problemen mee gehad alss de as vrij lang is en de hoek vrij recht is, als je een korte schijne overbrenging hebt en veel veerweg hebt dan moet ie wel kunnen in/uitschuiven, maar die heb je ook op de tamiya cc01 zitten met de zelfde kruiskoppelingen, het cr01 en highlift chassis van tamiya heeft ook mooie aandrijfasjes, hier alvast foto van een xc/cc01 koppeling die in en uitlekaar kan schuiven en hier hebben ze er 2 genomen om te koppelen om ook te verlengen,dat tussen koppelstukje is niet van tamiya,heb foto van een crawler/scaler site even gepikt/geleend zodat jullie begrijpen wat ik bedoel |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2010 Leeftijd: 34
|
alvast allemaal bedankt voor jullie reacties! hier kan ik wel wat mee nog n vraagje.... ergens op dit forum had ik gelezen ( weet niet meer waar nogmaals dank voor jullie reacties |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2009 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 18
|
Hallo, Er is geloof ik 1 model inderdaad uitgerust met luchtvering. Dit model is ergens te vinden op youtube. Maar eigenlijk is dit zo ontzettend lastig in te bouwen dat de meeste het niet doen. Je moet een compressor kwijt en ventielen. En de meeste modelvrachtwagens hebben al ruimte tekort. Proberen kan trouwens altijd. Mvg. Mitchell.
__________________ Liebherr hc-l 355 in aanbouw. Mercedes sk 8x4 in aanbouw. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 11 november 2008 Locatie: België SchriekCity Leeftijd: 22
|
deze heeft luchtregeling, al denk ik eerder dat het met motoretjes is dan met lucht aan de draadjes enzo te zien SCANIA 730 V8 NIveauregulierung hinten und vorne - YouTube
__________________ Vriendelijke groeten Volvo_freak, Volvo the Swedisch pride >>> www.rc-powertrucks.be <<< |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |