![]() |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 64
|
Hoi Mark Ja hoor je hebt het goed gelezen er komt inderdaad een kabeltje door de luchtleiding.Maar ja Piet is ondanks zijn leeftijd nog trots op zijn geheugen maar het lezen gaat wat minder. Grapje Maar als het af is maak ik wel een foto misschien komt het dan beter over (die kan ie dan uitvergroten) Wil
__________________ Zwaartransportfanaat |
| |
| | #152 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Tja, ik wordt al een oude man geloof ik, hahahaha !!! Had dan meteen gezegd van Piet : je moet goed lezen !!! grapje ! Maar het is me nu duidelijk Wil, bedankt !
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| |
| | #153 (permalink) |
|
Hey allen Als ik zo mijn topic bekijk zijn er wel veel foto's van de achterkant van mijn truck.Maar ja daar ben ik ook het meeste aan het verbouwen.Dus nu zomaar even iets anders. ![]() Ik ben hier echt trots op.Het is de eerste keer dat ik een bouwdoos zo ingrijpend verbouw. Maar er gaat wel verd$#%^&%^$% veel tijd in zitten. Wil
| |
| | #155 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2006 Locatie: Dr88 Leeftijd: 32
|
******* stilte ******** niets anders........
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) |
| |
| | #158 (permalink) |
|
Hallo Zoals jullie hebben kunnen lezen ga ik het dak van mijn volvo vervangen voor een dak zonder de gaten voor de schakelaars.Als ik mijn koppelingen klaar heb en verkocht wil ik een servonaut m20+ aanschaffen.Ik weet alleen niet of ik deze kan kombineren met het futaba stekkersysteem.Zijn er mensen hier op het forum die hier ervaring mee hebben?Zo ja graag jullie hulp aub. Mvg.Wil
| |
| | #159 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 juli 2007 Locatie: Den Haag Leeftijd: 35
| Citaat:
Zover ik weet, gebruiken de meeste servonaut gebruikers een Futaba zender meestal de FC-16 of een F-14. (i.v.m. de vele uitbreidings opties !) Ik weet niet, met welke stekkersysteem ze standaard erop hebben zitten... Maar meestal wel die van Futaba. Neem aan dat er dan geen MFU in komt ? Succes. | |
| |
| | #160 (permalink) |
|
Hallo Marten Nee er komt geen MFU in.Om te gaan rijden tussen trucks met allemaal hetzelfde geluid zie ik niet zo zitten.Maar de m20+ is uitbreidbaar met een soundmodule ook kan hier een infrarood zender op aangesloten worden zodat de aanhanger of de trailer zonder allerlei kabels geschakeld kunnen worden.Daarbij is de m20+ zo klein dat ik hem in de toren onder kan brengen. Wil
| |
| | #161 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2007 Locatie: Den Haag Leeftijd: 35
|
Hoi Wil, Inderdaad is de m20+ makkelijk uitbreidbaar, zoals het hoort... Dit tot integendeel van een MFU. Dit is ook mijn reden, dat ik geen MFU wil gaan gebruiken. Al een beetje een idee, wat er allemaal opkomt qua licht en extra functies ? |
| |
| | #162 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2006 Locatie: brugge belgie
|
hallo mijn vrachtwagen rijd en werkt volledig met servonaut alles past perfect dus geen enkel probleem op futaba kwa prijs is servonaut nummer een ik heb alles van servonaut aan elkaar gemonteerd m20+ , geluid , mm4, zwaailichtmodul,en een backvoeding alles past en is perfect op elkaar afgestemd en is ook makkelijk in te bouwen moest je nog vragen hebben dan hoor ik het wel mvg geert
__________________ http://www.rcmodeltrucks.be/ |
| |
| | #163 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 50
|
hoi wil ik heb nog een vraag over de vangmuilen die je prachtig gemaakt hebt. bestaan deze vangmuilen uit losse onderdelen, en zijn ze dan aan elkaar gelijmd? zo ja met welke lijm dan? wat is de diameter van het gat? geert ook nog een vraag ik ben een australische roadtrain aan het bouwen. in mijn truck zit een 6,5 cc verbrandingsmotor. deze wil ik vervangen door een electromotor met als regelaar de m20+ van servonaut met daaraan de geluidsmodule. de vraag: zit in de module eenmooi geluid. groeten erik
__________________ Australische Road Trains, Kenworth T950, Volvo FH 12, Bruder heftruck. |
| |
| | #164 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
Hallo Wil, Waarom het dak vervangen van de Volvo ????, je kan toch ook de gaten in het dak dichtmaken en glad plamuren, zodat je niets meer van de gaten ziet !!!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| |
| | #165 (permalink) |
|
Hallo Beste Erik Zoals je in mijn topic hebt kunnen lezen zijn de koppelingen uit meerdere onderdelen gemaakt. De onderdelen zijn in elkaar geperst en niet gelijmd. Beste Piet Ik ken mijn beperkingen.Als ik onderdelen moet maken dan draai ik daar mijn hand niet voor om.Maar het spuiten,schuren en plamuren zal voor mij nog een hele klus worden.Ik kan wat dat betreft nog niet in de schaduw staan van rottierood.Om mijzelf dus een teleurstelling te besparen koop ik een nieuw dak. Wil
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |