![]() |
| | #18 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Ik ben bezig om een M03 chassis aan te passen.(na een tip van Frank) De stuurinrichting moest aan de andere kant komen omdat anders de motor in de weg zit.(daar zit nu nog een voordeel aan ook. De echte Sprinter is ook aan de achterkant aangedreven) Dus de boel omgebouwd. Cabiner erop. Chassis te breed Foto's! Bovenaanzicht ![]() Voorkant(oliegevulde schokbrekers, anders kwam ie veel te hoog) ![]() Achterkant ![]() Onderaanzicht ![]() En eventjes proef met de cab erop(chassis moet verlengd worden maar dat is geen probleem) ![]() Ik weet het, er zitten slicks onder maar die worden nog vervangen(dit waren de enigste banden die ik nog over had en waarmee ik geen wedstrijden rijd) | |
|
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo het m03 chassis is er in de wb 210,225,240 mm, verlengstukken zijn los leverbaar, en de velgen die u bedoeld zijn de velgen van de alfa giluetta met kleine rond gaatjes erin,inderdaad mooie velgen, ik heb ze ook maar dan van kawada,net echt, en als chassis voor de sprinter zou ik dan lekker een m01 nemen het oude type maar geen probleem met de schokbrekers, ter info, de m01 voorwielaandrijving en m02 achterwielaandrijving, de m03 voorwielaandrijving en m04 achterwielaandrijving, op de duitse modeltruck forum zijn er diverse met de sprinter en div chassis een kijkje waard, mvg markioo |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Guest
|
@Frank, bedoeling is om er een truckpuller in te zetten. gaat al 2x zo langzaam(grappig. iedereen wilt met zijn M-chassis zo hard mogelijk. ik zo langzaam mogelijk.) @Markioo. daar kwam ik tijdens de (om)bouw achter. Maar ik ben van plan het zo te proberen. |
|
| | #23 (permalink) |
| Guest
|
Dit topic schoot me weer ff te binnen dankzij F470(Geert) @Frank, zou je niet Kawada velgen kunnen bedoelen? Heb daar een tijdje geleden een set van binnen gekregen, zal eens kijken of ik er binnenkort foto's van kan maken. Nu ff geen zin in de Sprinter, (te) druk met andere projecten/dingen. |
|
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 44
|
Mooi zo Mark , vind ik leuk zo'n sprintertje , is weeral een mooi hebbedingetje die ik ook nog wil. kleine tip : kippen kanje met een krachtige servo . ( servo aanpassen , eventueel met regalaartje en of dimmen , anders vliegt het bakje te snel omhoog ) Het servo armpje ( met wieltje bovenaan ) duwd gewoon het bakje omhoog Laatst gewijzigd door fabi; 1 juni 2009 om 14:02 |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2007 Locatie: Anna Paulowna Leeftijd: 29
|
super bussie die sprinter miss dat ik de toekomst ook zo iets maak!! maar eerst de rest van me modelen afmaken! enne het kippen tja ik denk ook met een goeie sterke servo!
__________________ greets Chris tja als het maar vrachtwagens zijn!!!!!! |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Mark, Wordt het een MB race-truck ???, omdat de MB op sliks staat !!!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Mark, Ik ben benieuwd naar het eindresultaat !!! Succes met de verdere afbouw !
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |