![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
ruud. zou zeggen kies er een van de velen :P. marko heeft de wings of freedom al gebouwt ik ben nu bezig met de carpe diem. Kunnen we straks vsb geheel nabouwen in miniatuur :P
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Brummen (Gelderland) Leeftijd: 59
| Citaat:
__________________ tuut tuut tuut de garoetjes van Ruud.Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen. | |
| |
| | #33 (permalink) |
|
hehe de longline torpedo. hebben ze er 2 van dacht ik
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
Hoi Alwin, ja ik weet niet wat dat is, val alweer voor een grote combinatie. |Hahaha. Moet het straks alleen nog weer waar zien te maken. Maar eerst eens zien dat ik mijn huidige project af krijg. Ga ondertussen al wel vast spullen verzamelen voor de Scania.
__________________ tuut tuut tuut de garoetjes van Ruud.Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen. | |
| |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat:
snap er ook niets van. Heb denk ik een obsessie voor trucks met grote neuzen. Hahaha
| |
| | #38 (permalink) |
|
een neus is niet rapper dan een gewone. het is alleen tsja uhm stoerder :P?
| |
| | #40 (permalink) |
|
verw
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 21 februari 2010 om 00:23 |
| |
| | #41 (permalink) |
|
Hoi Alwin, een goede start is het halve werk. Ziet er strak en heel goed uit.
__________________ tuut tuut tuut de garoetjes van Ruud.Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen. |
| |
| | #42 (permalink) |
| Hoi Frank, nou weet ik waarom ik voor grote truckneuzen ga. Vanwege de rijkunsten van mijn chauffeurs. Zo, nu weer ![]()
__________________ tuut tuut tuut de garoetjes van Ruud.Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen. |
| |
| | #43 (permalink) |
|
verw
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 21 februari 2010 om 00:24 |
| |
| | #45 (permalink) |
|
zo liftas ook werkend alleen nog netter uitbouwen en servo degelijker monteren zit nu o 1 boutje vast en drukt zichzelf ook weg. *filmpje volgt nog is bezig met uploaden ca 15 min resterend.
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |