![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
verw
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 21 februari 2010 om 00:23 |
| |
| | #3 (permalink) |
|
pfoe! ff meten hoor :P puur de chassis balk is 46cm.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| |
| | #6 (permalink) |
|
ook bezig met de bouw van een 6x4? of 6x2? let wel op dat ik een pendel mechanisme heb als ophanging. chassis balk is besteld uit duitsland maar toen was ik nog niet op de hoogte dat carson de originele balken verkocht voor een betere prijs. zie hun site www.carson-modelsport.de je moet alleen wel alles zelf boren en tappen. ik boor eerst de gaten met 1,2mm daarna met 2,4 voor M3 of 3,2mm waar schroefjes komen.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2007 Locatie: Ermelo Leeftijd: 43
|
Bedankt voor je reactie was gewoon even benieuwd wil als mijn nieuwe koivijver af is een 5-assige zwaartransport trekker maken vroeger haalde ik profielen bij de Gamma maar dit ziet er veel mooier uit. Zal wel pas Jan. of Febr. worden voor ik weer verder ga maar kijk wel elke dag even op het forum vind het erg leuk om hier te kijken en te lezen om te zien wat iedereen zoal maakt. groeten van Nico. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hoi cheeta 20 euries voor 2 balken van 1 meter, maarrrrr voorlopig niet leverbaar!!! wel handig om te weten voor een eventueel volgend project, of andere modelbouwers die er aan willen beginnen, mvg markioo |
| |
| | #9 (permalink) |
|
verw
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 21 februari 2010 om 00:23 |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Werkendam. Leeftijd: 38
| Citaat:
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ | |
| |
| | #11 (permalink) |
|
wie weet welke module het motortandwiel is dat tamiya gebruikt? ik heb getracht mijne op te boren naar 4mm maar dit ging niet echt lekker. dus zoek een nieuwe waar gelijk al 4mm as in past. ook zit ik nog even te kloten met de schokbrekers ze zitten er onder maar vind ze te slap. maar die olie schokbrekers zijn nogal aan de prijs vind ik. heb wel ander alternatief gevonden gelijk met veren erbij wil die zoiezo gaan gebruiken onder mijn liebherr kraan later. dus maar is zien of ze ook zo onder de scania passen. http://cgi.ebay.co.uk/Tamiya-Tractor...ayphotohosting iemand ervaring trouwens met deze dempers?
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 20 december 2008 om 00:00 |
| |
| | #13 (permalink) |
|
zeker dat het 0,7 is? want dat heeft conrad net weer niet wel 0,6 en 0,8.
| |
| | #15 (permalink) |
|
tsja, standaard afmetingen van een 6x4 he,, dan lijkt alles op elkaar
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |