![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1367 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 25 maart 2011 om 21:39 |
| |
| | #1369 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo allemaal, Zoals jullie misschien al hebben gelezen, of hebben gemerkt, dat ik de laatste tijd geen update's meer plaats. Op dit moment heb ik de aardigheid er een beetje af. De sfeer op het Truckersforum is het laatste half jaar behoorlijk verslechterd Er zijn veel vaste modelbouwers afgehaakt, omdat de sfeer regelmatig wordt verziekt. Ik overweeg om het gehele topic te verplaatsen naar het Duitse Forum, modeltruck.net Daar worden modelbouwers nog wel met respect behandeld. Op dit forum is het niet mogelijk om regelmatig de boel te verzieken, of beledigende teksten te plaatsen, want dan volgt er een tijdelijke ban voor langere tijd, of als het te belastend of echt beledigend is volgt er een definitieve IP ban. Dan wordt het heel moeilijk om nog terug te komen op het modeltruck.net forum. Ik vind het jammer om te constateren dat het niveau enorm is gedaald op het MBF Truckersforum. Met alle resepct maar sommige users denken dat ze alles maar kunnen plaatsen of schrijven, omdat het toch lekker anoniem is. Dit betreur ik ten zeerste, jammer maar helaas. p.s. Ik blijf wel gewoon modereren en zal ook nog wel op topics reageren en vragen beantwoorden, als mij iets wordt gevraagd.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 7 januari 2012 om 22:51 |
| |
| | #1370 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2010 Locatie: Antwerp Belgiüm Leeftijd: 21
|
Hey Piet, dat is jammer te horen. Ik heb zo ook wel eens last van een paar niet gepaste berichten. Misschien dat jij als moderator aan de forumbeheerder kan vragen om ook zo'n soort van sancties te gaan toepassen? In ieder geval, moest je het verschuiven naar een ander forum, kan je de link dan naar mij sturen via pb? Swat, genoeg oftopic gegaan, nu terug ontopic. Je verslag was heel mooi, ik hoop dat je je werk met plezier kan voortzetten, of hier op dit forum, of op een ander forum. mvg Tim
__________________ Honcho is in mijn handen nu |
| |
| | #1371 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo piet ik hoop dat u ons hier op de hoogte blijft houden, want op de duitse forum is wel leuk om u daar te zien, maar mn duits is niet zo goed, dus als het kan blijf aub hierzo, laat ons niet in de steek blijf gewoon moderator EN MODELBOUWER ![]() ![]() ![]() zo denk ik erover en vele vele medetruckforummers mvg markioo |
| |
| | #1372 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
heel erg jammer om te horen, hoop dat je hier blijft posten!! mocht je toch naar het duitse forum gaan, is een linkje zeer welkom!
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| |
| | #1373 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2007 Locatie: Maassluis Leeftijd: 31
|
Dat wat piet beschrijft is voor mij ook een van de redenen geweest om hier op het forum niet meer veder te gaan met de VSB scania.
__________________ VSB Scania R620 met haakarm|Catapilar 325D graafmachine in aanbouw |
| |
| | #1374 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2009 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 42
|
Beste Piet, Ik vind dat de mensen die van die vervelende dingen schrijven of via een pb sturen gewoon van het forum geschorst moeten kunnen worden. Ik volg het forum nou al een paar jaar, en het is eens in de zoveel maanden wel even gezeur maar het komt wel vaak door de zelfde personen begrijp ik. Ik hoop dat de oude rot in het modelbouw vaak toch blijft posten op dir forum. Ik blijf Wil en Piet toch volgen waar ze ook heen gaan.
__________________ Groeten Jhon King Hauler en Volvo FH wordt aangewerkt |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |