![]() |
| | #166 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Papendrecht Leeftijd: 37
|
Bedankt ! Na wat priegelen heb ik een handvat gemaakt van vierkant profiel en heb één kant nu bijna klaar. Het gedeelte voor de deur en rond het raam moet nog gedaan worden.De afwerking ziet er beter uit als bij de eerste cabine vind ik zelf. ![]() Groet, Marcel
__________________ in aanbouw : DAF Turbotwin 2 & GINAF 12x10 |
| | |
| | #167 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
wat ziet dat er mooi strak uit zeg, en nu er mee door t terrein gaan rossen zeker met flinke sprongen??!! van de week met een traxxas brushless slash 1:16 mogen rijden,ding vloog door de lucht heen met saltoos, dus misschien idee om de bodie op een traxxas slash of ken block chassis 1:16 te maken met brushless erin, moet je wel een lege doos mee nemen om na afloop je parts weer bij elkaar te sprokkelen dus of je cabine dat overleefd is de vraag ik denk dat je met deze daf helemaal nooit moet gaan rijden of het moet over piepschuim vlokken/wokkels zijn |
| | |
| | #168 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2010 Locatie: Dieren (Gelderland) Leeftijd: 32
|
Als eerst mooi gedaan! Als je naar deze film kijkt kan je toch aardig tekeer gaan met je truck. Zo te zien gaat het om de goede balance van de truck aangezien hij 11,5 kilo zwaar is. RC 1-6th Man Dakar Rally Truck 2.wmv - YouTube suc6 met de verdere bouw
__________________ Groeten Boi |
| | |
| | #170 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Marcel, Mooie strakke cabine, hoor, Super mooi gebouwd !
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #171 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Papendrecht Leeftijd: 37
|
Bedankt! @boi: dat is gaaf zeg! Bedankt voor de link. @markioo :Ik denk niet dat ik zo tekeer zal gaan maar ik zie me al van de baan afschieten en dwars tussen de graafmachines rijden straks Doe een stapje naar voren en twee stapjes terug zou de titel van mijn bouwverslag kunnen zijn Hahaha ...maar vanaf nu zal ik niets meer slopen . Achteraf gezien had ik beter een hele nieuwe cabine kunnen bouwen. ![]() Ik ben er wel achter gekomen dat ik een hoop heb geleerd in die drie jaar van de bouw nu ik sommige constructies terug ziet Groet, Marcel
| | |
| | #172 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 oktober 2010 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 42
| Citaat:
1 stapje vooruit en 2 terug kleine stapjes maken groote vorderingen,dat zie je ook aan het resultaat echt een stukje vakwerk
__________________ m vr gr ad ![]() scania R730 haakarmchassis adsmobieleke | |
| | |
| | #173 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2010 Locatie: Vroomshoop Leeftijd: 32
|
wat een super strak model. 1 stapje vooruit en 2 weer terug?? ik weet het niet maar volgens mij is dat ene stapje vooruit heel groot en die 2 achteruit heel klein, met alle respect ik doe het je niet na. mvgr jan
|
| | |
| | #174 (permalink) |
|
Bedankt! Eén kant is nu klaar en het gedeelte boven de grille loopt nu schuin naar achteren ipv recht. ![]() Hier kun je goed het verschil zien van de restauratie Groet, Marcel
| | |
| | #175 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Marcel, Nou, dat ziet er weer mooi strak uit zeg ! Tja, dat is ook modelbouw hé, er gaat wel eens iets mis, uithuilen en weer opnieuw beginnen. Maar een schrale troost hoor, bij mij gaat er ook wel eens iets mis hoor. Succes met de verdere (af)bouw !
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #176 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2005 Locatie: hilversum Leeftijd: 41
|
even voor marcel een voorbeeld gemaakt voor de dakar velgen zoals ze eruit komen te zien uiteraard ga ik deze ook onder mijn eigen 1:4 en 1:14 maken gegoten uit pu hars waar alusulfaat poeder doorheen gemengd is zodat ze er meteen alu uitzien wat kleur betreft het is een los dopje wat in een standaars tamiya velg past welke een klein beetje is uitgedraaid ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us
__________________ www.modelbouwtruck.nl hoe groter hoe leuker (schaal1:4) |
| | |
| | #177 (permalink) |
|
Hoi Peter, Het ziet er geweldig uit !! Zit de dop nu geklemd in de velg of moet je 'm nog vastzetten met iets? Dat wordt echt de finishing touch ![]() Zit er over na te denken om zelf banden te gaan maken... Maar eerst maar is wat onderzoek gaan doen voordat ik er aan begin Kan niet wachten om ze in het echt te zien . Groet, Marcel
| | |
| | #178 (permalink) |
|
dopje zit er nog los in en kan er in worden gelijmd of met een heel klein schroefje oid moet nog even kijken hoe ik met de wielmoer in het midden uit kom want daar is niet veel ruimte meer voor. mocht je naar ede komen ik neem hem mee kan je even kijken. ik heb zitten denken om in de dop een magneetje te lijmen die op de wielmoer blijft plakken zodat je er altijd weer bij kan
| | |
| | #179 (permalink) |
|
en dit zijn dan mijn grotere 1:4 velgjes geworden zelfde princiepe en mooi dat ze zijn geworden ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |