![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 mei 2008 Locatie: kortrijk
|
Hallo iedereen Hier nog eens met den johan. Het is een poos geleden dat ik nog eens een discussie heb gestart. Ik zal eens laten zien wat ik op dit moment aan het bouwen ben. Het is een traktor (siku) die ik RC zal maken . Hier enkele foto's. ![]() ![]() het uit frezen voor de motors ![]() ![]() ![]() de grond plaat word vervolgd gr johan |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2008 Locatie: noordwolde(Frl) Leeftijd: 42
|
Sorry, even offtopic... Kerax krijgen we foto's te zien??? ONTOPIC, Lijkt me een krachtige machine te worden met deze motoren. Robert
__________________ fairmount BB Vaargoep De Golf - Oosterwolde (frl) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2008
|
Hoi Johan, Dat beloofd veel, zelf heb ik een verbouwde John Deere van Siku control in mijn bezit, filmpje zal je best wel eens gezien hebben (en anders zie je hem wel op filmpjes van siku control) Zal dit topic in de gaten houden, want je Bruder verbouwing was ook erg mooi.
__________________ Neem ook eens een kijkje op farmerforum |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
hallo johan mooi projectje man ik heb zelf ook 2x 1\32 john deere's 7930 geheel radiografische zelfs met beweegbare aanhangkoppeling 1 heb ik verbouwd met holland ducks erop en kuchthoorns en de ander zit nog nieuw in doos voor de vekoop als hier mischien eimand interesse in heeft mag je een pbtje sturen |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 44
|
hey maatje , zijn er nog vorderingen aan dit wel heel mooi projektje , is dat er eentje datje bouwd voor mij hihihihi , want mijnen Johny ligt hier nog steeds op de plank. Grapje . Ik zie dat je al mooi, frees werk doet , super zou ik zeggen hoe snel jij dit leert. we moeten dringend nog eens afspreken om samen iets uit tewerken , heb grootse plannen. Nog een mooi oudejaars avond gewenst en een mooi 2010 met nog veel modelletjes toegewenst. ps : misschien hier niet gewenst , maar swat ons belgisch forum loopt ook al lekker vol. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Johan, Sorry, ik heb dit topic even gemist, maar een mooi stukje frees-modelbouwerk hoor ! Ziet er heel mooi uit !! Welke schaal heeft de Deutz-Fahr tractor ???
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
schaal 1/16 zoals mijn bruder waar ik in bemel 2009 heb komen rijden. """EN""" Ja, ik dacht dat de belgen niet op dit forum hoorden. Er zijn veel andere (belgen)die hun bestdoen om iets te bouwen. Maar als ze iets laten "zien "blijkt het bijna geen intresse te zijn en haken de belgen af op dit forum. groeten johan. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Hallo iedereen Met den Johan. Hier nog enkele foto's. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hier de stuuring en de motors op het chassis gemonteerd. groeten Johan word vervolgd. Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 2 januari 2010 om 23:02 |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat: Je maakt er wel een heleboel werk van op de tractor om te bouwen, SUPER hoor !! Echt een heel mooi stukje (frees)modelbouw werk hoor !!! Maar even een vraag : Zou jij grotere foto's willen plaatsen ?? Dan kunnen we beter de details belijken, want nu zijn de foto's wel erg klein !! Succes met de verdere (af)bouw van de tractor !!!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |