![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2009 Leeftijd: 31
|
Ja hoor de oplossing van "truck freak" is ook goed, als de verbindings stang maar achter je as komt en je de fusees (onderdeelnummers E8 & E9) omwisseld van zijde. Ik heb zelf de stang tussen de twee fusees gemonteerd zoals "arm1948" laat zien dus met de verlengbusjes van een moederbord dit is puur persoonlijk ik had hier een beter gevoel bij, maar iedereen is natuurlijk vrij dit op zijn eigen manier te doen. En misschien verzin je zelf wel weer iets anders als dat beter uitkomt op je truck moet je dat gewoon doen. Nou suc6 en veel plezier met bouwen |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
We zijn benieuwd naar het resultaat Waar ga je hem eigenlijk kopen?
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 12 december 2009 Locatie: Weerde (Zemst) Leeftijd: 23
|
Ik ga morgen eens naar Hobby Papillon rijden. Zal proberen om een verslag te schrijven, ben natuurlijk ook maar een beginner. Ik heb al veel op het forum gelezen en heb al veel prachtige dingen gezien, en ook al veel opgezocht. Ben alleen nog een beetje aan het nadenken over de kleur, maar dat is nog niet zo dringend natuurlijk. Gr. Michaël. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
beelden zeggen meer dan 1000 woorden het kan misschien handig zijn als je ook enkele goede fotos neemt van jouw stuur as aanpassing
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Belgie, Henegauwen Leeftijd: 35
| Citaat:
Zodra deze binnenkomt houden we je op de hoogte. Steve | |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Hallo, ik ben gisteren meteen begonnen en ondertussen staan de assen onder het chassis. Ik had alleen verwacht dat hij achteraan wel wat meer speling zou hebben om te veren, maar ik denk wel dat het juist in elkaar zit. Ik zal een van de dagen eens foto's plaatsen, en ook proberen om een bouwverslagje te schrijven (misschien hebben andere beginners hier iets aan). Morgen begin ik aan de versnellingsbak. Ik ben wel nog een beetje aan het twijfelen over de kleur. Ik zou de onderdelen van de cabine willen spuiten voor ik het in elkaar zet. Ik ben nu op het forum aan het zoeken naar meer informatie hierover. Ik had enkele dagen geleden een mooi topic hierover gevonden maar ben het kwijt, zoeken dus Gr. Michaël. |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
ik ben benieuwd naar de fotos
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Ik heb een gaatje geboord in de arm. Maar morgen zal ik foto's plaatsen. Even over de lak. Ik heb gelezen da veel mensen autolak van Motip gebruiken? Kan je dit ook gewoon in je garage op een krant doen of heb je een afzuiging of zo nodig? Gr. Michaël. |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
mijn broer heeft gisteren een alu doosje geverfd met motip, gewoon in de keuken onder afzuigkap pas wel op dat als je veel spuit in een kleine ruimte je snel last hebt van de geur autolak van Motip heeft ook een speciale primer nodig voor op kunststof te kunnen verven ( dit hebben ze mij althans verteld in de autohandel)
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2008 Leeftijd: 81
|
Voor het spuiten van kunststof gebruik dan motip plastic primer.Indien je spuit met metalic of met parelmoerlak spuit dan over met colorMatic vernis 1 K is ook van motip maar is voller van glans dan de motip clear varnish. hoogglans lak niet overspuiten met vernis.Gebruik voor hoogglans wel de autolack acryl maar niet de motip color spray peinture. vr.gr.adrie Laatst gewijzigd door adrie van gerwen; 19 december 2009 om 00:25 |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
| Citaat:
ik heb nu de kunstof plaatjes weg gelaten aan het chassis waar de assen normaal tegen aan komen wanneer hij veert. ik heb er nog niet mee gereden dus heb er nog geen ervaring mee opgedaan. als ik het zo bekijk an de cardanas niet uit de assen lopen doordat de veerweg te groot is geworden. succes ermee.
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania bakwagen, volvo trekker, scania trekker 6x4 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, scania r620 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |