| | | | ||||
![]() |
| | #61 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
je kan altijd nog het stekkertje van je pinkers omsteken in je zender kan je de stekker van het betreffende kanaal 180 graden draaien.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer ►De Asfalt Rockers |
| | |
| | #62 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 mei 2008 Locatie: kortrijk
| Citaat:
met johan in belgie kan je bijna alles wat HBM heeft ook verkrijgen . bij http://www.crispyn.be/: daar heb ik alles gekocht . dat is in maldegem bij brugge. groeten johan | |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Lid sinds: 11 december 2009 Locatie: Weerde (Zemst) Leeftijd: 22
|
Hallo, Ziet er ook goed uit met die schuifmaten. Grappig, ik was van plan om volgende zaterdag eens bij Crispyn te gaan kijken, maar ik wist niet dat ze HBM hebben. Ondertussen rijd mijn truck zoals het hoort ![]() Ik heb de aansluiting in de zender omgedraaid en opnieuw gekalibreerd, en dan worden de pinkers blijkbaar opnieuw ingesteld. Dat ik daar gisteren tijdens het testen niet aan heb gedacht Maar goed. Hopelijk kan ik snel aan een trailer beginnen En als het terug wat beter weer is, de truck spuiten. Bullbar met lichten, zwaailampjes, en een traanplaatje moet ook nog geplaatst worden. Bedankt voor de hulp! Gr. Michaël. |
| | |
| | #65 (permalink) |
|
Hallo, Even een ander vraagje. Ik ben onderdelen aan het zoeken voor de bouw van mijn semi-dieplader, maar zoek nog banden + velgen. Ik weet dat deze dubbel moeten zijn, en kleiner dan de wielen van de truck. Maar ik kan er niet echt vinden op het internet. Er staat ook niet altijd bij vermeld welke schaal deze hebben. Weet er iemand waar je diepladerbanden + velgen kunt bestellen in Tamiya-schaal? Alvast bedankt, Michaël. |
| | |
| | #66 (permalink) |
carson / veroma heeft ze in het assortiment. tevens die digitale schuifmaten zijn leuk maar het werd mij afgeraden omdat je spanen krassen maken over je displays.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer ►De Asfalt Rockers |
| | |
| | #68 (permalink) |
veroma gebruikt ze zelf onder hun trailers.
| | |
| | #69 (permalink) |
|
Goed nieuws, ik ben vandaag gaan winkelen (minder goed nieuws voor mijn bankrekening en heb een draaibankje en freesmachine gekocht. CRIMAC machines bel 050715272 Home Ik heb als draaibank de HBM 300 gekocht. Als ik zie welke knappe onderdelen Cheeta hier mee kan maken zal deze draaibank voor mij zeker voldoen Mijn velgen en banden zijn ook besteld Veroma-Modellbau.eu / Tieflader - Doppelfelgen - LKW - Reifen , Felgen , Radnaben, Maßstab 1:14 - LKW - Reifen , Felgen , Radnaben - LKW Nu nog een beetje plaats maken en messing halen en ik kan beginnen. En hopelijk kan ik binnenkort een mooi bouwverslag maken van een gestuurde 4-assige semi-dieplader Gr. Michaël. |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Locatie: Wierden Ov. Leeftijd: 62
|
Hallo Michaël, Gefeliciteerd met je nieuwe draai en freesbank !! Veel draai en frees plezier ! Mooi freesbankje, gelijk aan de Optimum BF 20 Vario
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 700 Volvo ................ ik rol ! __________________ www.mbvp.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, scania r620 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |