![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
gefeliciteerd!! erg mooie kist ook!
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Gefeliciteerd met de maiden, het is een fotogenieke kist geworden!
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Mooie kist inderdaad. Eens wat anders als de Edge en de Yak 54. Voor diegene die hem ook willen: Untitled Document
__________________ Vliegt zonder hokjesdenken, opgeprikte etiketten, vooroordelen en heilige huisjes |
| | |
| | #49 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Dan maken we ervan: 'Voor diegene die het kleinere broertje wil' Geedit voor de puristen onder ons
__________________ Vliegt zonder hokjesdenken, opgeprikte etiketten, vooroordelen en heilige huisjes Laatst gewijzigd door R!; 28 februari 2010 om 12:26 |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 april 2007 Locatie: Xi'an, China Leeftijd: 42
|
Hoi Jan, Gefeliciteerd met de maiden. Ziet er erg goed uit en is eens wat anders dan die Yaks en Extras. Roald
__________________ "minds are like parachutes, they work best when being open" |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2006 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
|
Ben weer met de Sbach wezen vliegen. Er zijn weer dingen gewijzigt, de powerbox heb ik ongeveer 50cm naar achteren geplaatst en 100gram lood uit de staart gehaald, dit was al een verbetering. [IMG] [/IMG]Oude situatie [IMG] [/IMG]Nieuwe situatie Verder heb ik 2 extra servo's voor de rolroeren geplaatst, ik was niet tevreden over het gebruik van 1 servo per roer. Als ik de roeruitslagen vergroot merkte ik niet veel verschil, de rolsnelheid was niet snel te noemen, met 2x24kg per aileron zal dit beter moeten worden. Ik overweeg nog om de laatste 100gram lood ook uit de staart te halen. Als het dit weekend een beetje goed wordt ga ik weer verder testen. [IMG] [/IMG]Foto van vorige week op het veld. Binnenkort zal ik een filmpje plaatsen. Groet Jan Laatst gewijzigd door Jan van Brenk; 12 maart 2010 om 18:31 |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2006 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
|
Hier nog een filmpje met de Sbach 342 van vandaag, wel flink wat wind. Sbach342 :: P1030750_converted.flv video by vanbrenk - Photobucket |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |