![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
| Citaat:
Met beetje knutselen zie je vanzelf dat het wel degelijk werkt. Wat de boer niet kent vreet die niet lijkt hier wel op te gaan. Moet wel zeggen stuurstangetje heeft kleine speling in gaatje van servo. Als niet lukt dan heb ik de gok verloren en maken we gewoon een nieuwe en dan weer iets anders.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 23
|
marcel, mijn reactie was juist bedoeld om te vertellen (aan sandkingbilly) dat de korter wordende stuurstang geen probleem was omdat het maar over heel kleine uitslagen gaat. Datzelfde gaat trouwens ook op voor het verkeerd liggende draaipunt: door je kleine uitslagen zul je er niet veel van merken. Ofwel: als het zo werkt dan moet je het zo houden! |
| | |
| | #48 (permalink) |
|
Zo bedoelde ik het ook te verwoorden maar kon het niet beter dan jij het nu net gedaan hebt. Idd ze zijn aan grote uitslagen aan het denken en ik heb maar een hele kleine uitslag nodig. Toch???
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #50 (permalink) |
|
Filmpje daar moeten jullie helaas nog even op wachten. Nee het is er niet omdat het niet werkte maar helaas toen ik klaar was met werken was er hier in het limburgse landschap weer eens sneeuw buien. Dat noem ik niet ideaal vlieg weer voor een eerste vlucht. Hopenlijk zondag beter weer.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #51 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
| Citaat:
Hoogteroer heeft 0 speling bij mij en ailerons ook alleen die hebben nog wat last van torsie speling door het verenstaal van á 0,5mm. En toch bij volle snelheid fluttert er iets. Wat weet ik niet maar merk ik ooit wel als het er af valt.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site | |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Nope, Miss morgen middag als het weer mee wil spelen. Mits ik niet onverwachts langer op school moet blijven.
| | |
| | #54 (permalink) |
|
Vandaag heeft hij voor het eerst het luchtruim gezien. En hoe!! Met de gsm was hij bijna niet eens te volgen (vlogende keer camera mee) maar de landing staat er nog net op. Je moet goed opletten want ineens zie je hem uit de lucht verschijnen. Rolroer uitslag mag zelfs nog kleiner gemaakt worden. Je hebt werkelijk bijna geen uitslg nodig om er mee te vliegen. Als de roeren niet zouden werken dan was hij nooit terug gekomen hahaha. Al met al geslaagde maiden.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. Laatst gewijzigd door marcel73; 27 maart 2010 om 20:05 |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Potvoldommekes, nu ben ik jaloers. Wie heeft de maiden gedaan Marcel? Jammer dat ik het gemist heb, maarja, drukdrukdruk dus dan gaat het even niet he.
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #57 (permalink) | |
| Citaat:
Dat is wel een goed idee als die dan nog leeft hahaha. Maar hoop snel een ander filmpje te kunnen posten hoor.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. | |
| | |
| | #58 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
| Citaat:
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. | |
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Citaat:
Dit blijft een toestel dat je gewoon verplicht in je bezit moet hebben hahahaha. Van de week ga ik er toch nog eentje bouwen voor reserve.
| | |
| | #60 (permalink) |
|
Gisteren avond een klein onvalletje gehad. Te weinig snelheid en een forse zij wind kon hij niet verdragen met de start. Een voordeel ik weet nu wel dat hij wel flinke klappen kan weerstaan want de schade was bijna nul. alleen de bevestiging vleugel romp was afgebroken maar dat was binnen 10 min verholpen met epoxi lijm.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |