![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2005 Locatie: koksijde Leeftijd: 36
|
hey bowe, hoeveel weegt je acromaster? ik denk dat het gewicht van de vlieger ook een belangrijke rol speelt (of heb ik het mis?)
__________________ Pararoca Holy moly oodeekay calmato trainer - F4U corsair - edge 540e - sukhoi-31 - der kleine rc uhu - yak 54 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2009 Leeftijd: 16
|
Hij weegt 1283 gram met accu, wel iets minder dan jouw yak. Dat kan effect hebben op je vliegtijd, maar met een 3s 3000 mAh is het zowieso een stuk langer dan 10 minuten. groeten, bowe
__________________ waarom modelvliegen? gewoon omdat het kan! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2005 Locatie: koksijde Leeftijd: 36
|
ik heb er nu al een paar vluchten mee gedaan en eerlijk gezegd vliegt ie toch wel zalig! hij is heel snel (zeker om te landen heeft ie wat snelheid nodig) ik heb al een paar onboard filmpjes gemaakt maar moet die nog uploaden.... het zwakke punt blijft wel de motor mount, ondanks de verstevigingen heeft de voorzijde het al begeven en moet ik die nu versterken... de lipo's doen het goed, zo'n 10 min vliegen en dan zet ik em toch aan de grond...(zachtjes dan...)
__________________ Pararoca Holy moly oodeekay calmato trainer - F4U corsair - edge 540e - sukhoi-31 - der kleine rc uhu - yak 54 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |