![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 17
| Heb nog wel een aantal dingen die moeten gebeuren zoals Spinner op maat maken Smokepomp erin maken Servo's van de vleugels en hoogteroeren ( die van het gas en richtingsroer zitten er al in ) Ontstekingen plaatsen Schakelaar van de PowerboxRoyal Tanks aansluiten Lipo's voor de motor plaatsen En nog wel wat dingentjes Ga vanavond weer verder... Grt. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Jups, je gebruikt qua gewicht dezelfde onderdelen als ik in mijn Yak heb zitten, dus ga maar uit van 22.5kg zonder brandstof (en ik heb geen smoke). Ik heb nu een cfk vleugelbuis, scheelde ruim 400 gram... en 200 dollar, pfff Ziet er netjes uit verder! |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Het werdt weer eens tijd voor een update Heb het momenteel nogal druk omdat we ook nog bezig zijn aan een eigenbouw vol gfk Yak55m 2.60m. Heb gisteravond de 3W Filler Unit's erin gezet eentje voor Fuel en de andere voor de smoke. Vanavond wil ik alvast de 2 ontstekingen plaatsen. Ik wil wel iets op de motorkap doen een 3W sticker of een airbrush wat vinden jullie mooi? Hieronder wat foto's, ![]() ![]() Binnen in de romp zit nu alles naar wens,nu kunnen we verder met andere dingen. Na het weekend eventjes de smokepomp ophalen dan kan ik verder met de tank's ![]() Zal foto's maken zodra de ontstekingen en de lipo's voor de motor op hun plek zitten. Grt. |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
Zolang de gehele romp niet uit carbon is geeft het geen problemen! Grt. Laatst gewijzigd door Bryan; 23 oktober 2010 om 19:16 | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-video%2A.html | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 16 april 2008 Locatie: weer in Rotjeknor ! Leeftijd: 32
|
hoop dat het komende weekend misschien een vliegdag opleverd , dan gaat de extra toch wat vluchten maken denk ik . dus moeder natuur graag windje 2 - 3 van links naar rechts dwars over het veld |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |