![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 17
| Ben sindskort bezig aan een 3.30m Yak54 die ik al een tijdje thuis heb staan de bedoeling is dat hij klaar is voor April, wil hem namelijk graag vliegen op de 3DCollege-Flyin Deze setup ga ik gebruiken; 3W-210XIB2 F Twin Spark Zimmermann uitlaten Mejzlik prop maat nog onbekend... Powerbox Royal 2x Robbe/Futaba ontvanger R6014HS Servo's rigtingsroer 3x Hitec 5955TG Servo's stabilo 2x Hitec 5955TG of 7955TG Servo's vleugels 3x Hitec 5955TG of 7955TG Servo gas 1x Hitec 7955TG Smokepomp Sullivan Skywriter Hieronder een paar foto's hij staad nu nog op de slaapkamer van mijn vader ; ![]() ![]() Grt. Laatst gewijzigd door Bryan; 7 april 2010 om 22:41 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Ben benieuwd Bryan, heb je ook nog foto's van de vleugel en staart? Aangezien jouw motor net zo zwaar is als de mijne (4770 gram) en je evenveel servo's gebruikt, zal hij ongeveer net zwaar als die van mij worden, dus rond de 22kg. Hiermee vliegt hij zo licht als een vlindertje, en qua power zit je dan ook perfect. Ik laat die van mij voorlopig inlopen met een 32*14 carbon van Muller Modelbau, die is ook goed betaalbaar, wellicht ook interessant voor jou. Succes! En maak vooral veel foto's
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Neeroeteren. Clublid: De Vliegende Hollander. Leeftijd: 24
|
Ik heb de kist al "live" mogen bekijken Ziet er erg goed uit bryan, Die is zo af, Jou kennende Grtz
__________________ Mannen hebben naast vrouwen ook een andere hobby nodig! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ben deze en volgende week nog bezig met folien aan mijn 2.80m Yak Hieronder een foto van het hoogteroer dat k gefolied heb ; ![]() ![]() Nadat deze klaar is ga ik weer verder aan de 3.30m Yak Zal deze week nog wat foto's maken van de Yak... Grt. Laatst gewijzigd door Bryan; 7 april 2010 om 22:42 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Heb de motor gister opgehaald bij W & W de uitlaten had ik al een tijdje liggen Hieronder 2 foto's ; ![]() Hieronder een foto naast een schockflyer ter vergelijking ![]() Had de Yak graag af willen hebben voor de 3DCollege fly-in maar omdat de motor wat laat is gekomen en wat andere spulletjes ga ik dit niet halen.. Na de 3DCollege fly-in ga ik eraan verder en dan moet ie ook snel klaar zijn Grt. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Neeroeteren. Clublid: De Vliegende Hollander. Leeftijd: 24
|
Mooi motortje Niet te licht voor die kleine yak ?
__________________ Mannen hebben naast vrouwen ook een andere hobby nodig! Laatst gewijzigd door Turbo-Dreams; 10 april 2010 om 18:13 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 11 oktober 2004 Locatie: munstergeleen Leeftijd: 21
|
Nice ! Snel afbouwen ben benieuwd hoe hij gaat vliegen... Wel mooi met dat carbon zo, Groeten Yannic.
__________________ Nothing is impossible ! Some things are just a little harder to achieve |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Qua power zul je prima uitkomen met de 210, het gewicht van die motor is hetzelfde als mijn 200 (nou ja, eigenlijk 203cc, lol) en volgens 3W heeft de 210 iets meer power (150 toeren met dezelfde prop). Zie hier mijn pull-out op 1:32 min met een totaal verkeerde prop voor 3D YouTube - 3.30m Yak-54, 3W 200i B2 TS, Hitec 7955TG, 12th flight Ff doorwerken dus Bryan
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2009 Locatie: Geleen Leeftijd: 16
|
Heel mooi
__________________ Extreme Flight Extra 300EXP 48", SebartSukhoi 30e, Lightra Delta, shockflyer |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |