![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #106 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2004 Leeftijd: 39
|
Hoi, als je ziet hoeveel tijd ik nodig had om een simpel model als dit klaar te krijgen, snap je dat mijn bouwkunsten zeker niet sterk genoeg zijn om dit terug in orde te krijgen. Als ik iemand vind die zo goed is om het te doen, dan graag. Anders jammer genoeg vuilbak... Groetjes, Davy
__________________ Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag. RIP (Rest in pieces) ! |
| | |
| | #107 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
|
Jammer Dave. Na al die moeite... Nu dan toch maar de nieuwe gaan bouwen ??? Dan kun je alles meteen inbouwen waar je het wilt... Kost waarschijnlijk minder tijd als deze weer repareren....
__________________ voor de site van The Wings hier klikken |
| | |
| | #109 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2004 Leeftijd: 39
|
Hoi allemaal, wat Johan net schreef is idd waar. In de background ben ik al een hele tijd bezig met het freeskitje. Maar zoals je mij kent, is mijn bouwen niet allerbest en neemt alles zooooooooo veel tijd. Daarom had ik ook nog geen bouwdraadje gestart, zodat er niet steeds zou gevraagd worden "en, nog niet klaar" ! Foto's van de status vind je hier. Het ligt ondertussen allemaal vanwege weinig zin een beetje stil... P.S. Sanka, je kan mij misschien eens vertellen hoe jouw verdeling van servo's is in het kruis en hoe je de delen voor het landingsgestel steviger hebt gemaakt. Als ik mijn intrekbaar landingsgestel wil hergebruiken (als het niet kapot is) ,hoe kan ik best alles verstevigen ? Groetjes, Davy
__________________ Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag. RIP (Rest in pieces) ! |
| | |
| | #110 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
|
De neuspoot heb ik aan een plaat triplex geschroeft die achter aan de motorsteun zit. Met retracts zou ik de shear webs van multiplex maken, en daar de retract tegen aan schroeven. Bij mij zitten de servo's voor de rolroeren in de vleugeltjes, en de hoogteroer servo zit volgens mij achter de liggers, de gas en neuswiel aansturing zitten voor de liggers. Als je wilt, kunnen we wel een keer afspreken dat ik een keer langs kom om te kijken. PB maar bij interesse...
__________________ voor de site van The Wings hier klikken |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |