![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Haha. Je hebt de linkjes van de plaatjes gemaakt. Ipv de img voor foto's. Zal ze wel effe voor je veranderen. Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer Laatst gewijzigd door Han; 7 maart 2010 om 15:55 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Zo Manfred heeft de boel geblokt. Daarom zagen we niets. Ook maar effe aangepast. Alle begin is moeilijk. Maar gelukkig heb ik zijn wachtwoorden. Voor evt probleempjes. zoals nu dus. Maar het is opgelost. En de volgende keer dit knopje gebruiken. ![]() Groeten Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
mooie kist 1 op 5 wat is dan de span ongeveer ?
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Zo, da`s een turbo verslag Ziet er goed uit hoor Manfred
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Dus wij zien jouw (jullie) ook de 17e April op Zeumeren
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #13 (permalink) |
Weblogartikelen: 1 | Ikke niet, is op een werkdag. ![]() Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
nog een paar steunjes maken en je bent aan het watervliegen (als de drijvers de juiste grote hebben. hier kun je , je aan melden. Wordt gezellig daar!!!!!!!!!! (of misschien ook niet , japio komt ook http://www.modelbouwforum.nl/forums/...september.html |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |