![]() |
| | #136 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
|
het bleek nog steeds 2 week geduurd te hebben, via track and trace bleek dat ze hem naar Zwitserland gestuurd hadden. niet handig. ik heb hem terug, hij is gefolied, en de kist is momenteel klaar om dan eindelijk ingevlogen te worden. nu nog wat beter weer!!!! |
| | |
| | #140 (permalink) |
|
vanmiddag even met de Extra gevlogen, bleek er wederom flutter op de hoogte roeren te zitten, na de landing heb ik de servo's gecontroleerd, bleek dat 1 S9451 flink wat spelling had, sterker nog, de servo druk je zo door zijn nulpunt heen. vanavond heb ik ze gewisseld voor de BLS451, mocht dat nog steeds niet afdoende zijn, dan denk ik dat ik toch de hitec 7955 ga proberen...dat zla dan voor het eerst in 8 jaar zijn dat ik met een ander merk ga vliegen, maar aangezien de algehele tendens is, dat dit de servo is die niet te verslaan is. zal ik misschien van mijn geloof afstappen.. |
| | |
| | #142 (permalink) |
|
HOEVEEL PECH KAN IEMAND HEBBEN, vandaag naar het veld, kist in elkaar gezet, motor starten vliegen, om een of andere reden houd de motor er mee op.... en moet ik een nood landing maken. kist komt te hard over het veld, en na de landing eindigt hij in het prikkeldraad, resultaat: beide vleugels beschadigd, stukje voorlijst, onderkant flink wat krassen in de beplanking, gelijk de rotzooi maar in de auto gegooid en vanmiddag de folie her en der verwijdert, in principe valt het allemaal wel mee, maar moet toch weer een avondje of 2 repareren, intussen zijn de gaten en krassen alweer vlak gemaakt met allbastine filler. en morgen is het nieuw ingelijmde stuk ook wel weer droog, ik heb met de oude Extra 12 jaar gevlogen en nooit wat gehad, en dit ding heb ik al bijna 2 jaar en niks dan ellende. Laatst gewijzigd door razor; 9 februari 2012 om 16:14 |
| | |
| | #145 (permalink) |
| Lid sinds: 3 november 2008 Locatie: St.Anthonis Leeftijd: 33
|
Ach Rick, Nu is de nieuwigheid er van af en zul je zien dat je er dadelijk weer 12 jaar probleemloos mee vliegt. Bij mij moeten nieuwe dingen ook altijd eerst een keer stuk / beschadigen. |
| | |
| | #147 (permalink) |
|
zoals je kan zien vliegt hij nu goed, geen flutter meer of afslaande motoren, enkel het gebied zo rond de 1500 tot 200 toeren loopt hij niet optimaal, vanmiddag wil ik dus nog de carburateur wisselen en dan nog eens weer draaien. deze set-up is met de KS potten, en eerlijk gezegd vind ik hem nog niet bijster stil, ik zal zodra ik een spinner heb, de 3blads monteren, dit zal waarschijnlijk wel een geluidsreductie opleveren.. marcel dank voor de film |
| | |
| | #148 (permalink) |
|
ik ben momenteel bezig met de bouw van een ultimate (emhw) deze kit is bedoeld om daat 2 mtw potten in te plaaten....€330,- voor een stel uitlaten. ik denk dat ik hier de china dempers in ga schroeven.. |
| | |
| | #150 (permalink) |
|
Gistermiddag voor het eerst goed gevlogen qua motor, ik heb de carb weer gewisseld voor de originele, en hierop liep hij prima. Echter tijdens een meskant vlucht vol gas, ENORME flutter op het hele staart gedeelte. zowel richting als hoogte, de hele achterkant brak er zowat vanaf... na de landing bleek dat er een paar scheuren in het achterste deel van de romp zaten: deze zijn nu versterkt met carbon.. aankomend weekend maar weer proberen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |