![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwe Tonge Leeftijd: 35
|
Hoi Peter, Ziet er mooi uit. Ben jij ook lid van dat forum van IG-horten? Ik heb mezelf ook al twee keer aangemald, maar krijg nooit een reactie terug voor inlog gegevens. Ik ben zelf ook al een tijd lang geinteresseerd in Hortens. Komende winter ga ik waarschijnlijk een Horten 7 bouwen. Succes met de bouw van jouw horten Groeten Bastiaan |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 23
|
ziet er mooi uit Peter! Zelf zou ik nooit zo veel lijm gebruiken. Tussen de oppervlakken heeft het de meeste kracht (hoe dunner de lijmfilm hoe sterker). Die rups in de hoek voegt misschien 30% sterkte toe terwijl het gerust 5x zo zwaar kan zijn. Geef je even door als de Doppelraab tekening binnen is? En heb je de files al ontvangen? |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 3 juni 2007 Locatie: Peize
|
goedenmorgen Andre, net terug van vakantie, dus vandaar de late reactie. Een bouwtekening is er niet, het is een complete freesset met daarbij alleen een overzichts-tekening. Deze laatste heb je niet nodig omdat er ook nog pasmallen (voor de ribben-afstand) bijgeleverd worden. groet Peter |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
goedenmiddag luitjes, ben weer begonnen met bouwen. Het blijkt dat ik (even opnieuw) uit moet vogelen hoe er foto´s geplaatst kunnen worden ![]() Laatst gewijzigd door peter verhulst; 23 augustus 2010 om 16:27 |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
het ´klemmen voor het drogen van de lijm is niet eenvoudig met deze vorm. ![]() ondanks schuin afschuren van bijde randen, er is toch nog een´opstaand´ randje van 0,05 mm. Kijken of ik de andere kant wat minder kan krijgen. Laatst gewijzigd door peter verhulst; 25 augustus 2010 om 09:36 |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Môgge Bastiaan, Nee, alleen de voor en achterzijde. In het midden blijft een stuk onbekleed. Wat je nu ziet is een (dichtbij) opname van het middenstuk. Dit "moet" eerst gereed zijn, omdat je dat nodig hebt om een naadloze aansluiting met de vleugels te krijgen daar het van de bouwplank moet om te kunnen ´passen´. Groet Peter |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
middag Luitjes, en dit is het resultaat tot nu toe. Met dank aan WPKees. ik heb nml. van WPKees uitgerolde CAD-rompbekledingstekeningen (=scrabblewoord) gekregen waarmee het berken precies op maat te knippen was. Zoals gezegd, het resultaat mag er wezen. ![]() Laatst gewijzigd door peter verhulst; 11 oktober 2011 om 18:57 |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
goedenavond allemaal, even weer wat foto´s of te krap gebouwd of toch iets te ondiep uitgefreesd ![]() na passend maken - per slot modelbouwer nietwaar - met een rilletje witte houtlijm verlijmd ![]() na drogen zit het als een muur. Nu de beplanking van de motorgondel.. passen, schuren, passen etc. etc. Laatst gewijzigd door peter verhulst; 6 september 2010 om 13:09 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |