![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 3 juni 2007 Locatie: Peize
|
Goedenmiddag MBF-lui, ik wil hier jullie deelgenoot maken van mijn bouwverslag van de Horten XII. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik wel eens wat anders wil dan ´een gewoon vliegtuig´. Het is ontwikkeld als een soort Charter maar dan voor vleugels. de foto´s plaatsen lukt (mij) dus nog niet, ondanks uitstekende uitleg van Baggeraar. Laatst gewijzigd door peter verhulst; 24 mei 2010 om 18:25 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2007 Locatie: Ureterp Leeftijd: 36
|
Peter, Leuk dat je toch deze vleugel hebt gekocht. Laatst had je het er over op de club ik ga dit zeker volgen. Gert-Jan Saarberg
__________________ Wie niet in staat is om fouten te maken, is nergens toe instaat ! |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
even een up-date ![]() ik kreeg de tip om de delen die horizontaal liggen even wat af te ronden ter plekke van waar de schotten moeten komen, dan zou het schot beter passen. Heeft te maken met de radius van de frees (0,75mm). Laatst gewijzigd door peter verhulst; 28 mei 2010 om 23:16 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
Prachtige kist!! Voordat ik begon met vliegen wilde ik hem al van Depron ooit bouwen, nu ga ik binnenkort een Zagi bouwen en ga ik er een Horten camo op verven. Weet je toevallig ook hoe die vliegt, ik ga hem iniedergeval zeker volgen! Tim Laatst gewijzigd door timvaneert; 26 mei 2010 om 18:29 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2007 Locatie: Ureterp Leeftijd: 36
|
Peter, Specifications •Scale: 1:13 •Wingspan: 1200 mm Als ik me niet vergis is het deze maar met 1 of 2 motoren ? Ik heb een filmpje gezien van de twee motoren versie ik moet zeggen vliegt super strak. GJ
__________________ Wie niet in staat is om fouten te maken, is nergens toe instaat ! |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Jitze, De spanwijdte is 2 mtr, gewicht ± 2 - 2,5 kg (wat ik zo uit eea opmaak, heb ik nml. niet nagevraagd) via Interesse-Gemeinschaft Horten een freesset besteld. Willkommen auf der Startseite |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
goedenavond allemaal, even een up-date. DIt wordt het batterij- en Rx-vak, wat tevens dan stevigheid aan het middenstuk geeft. Ik heb de hoeken van de horizontale delen ietwat rondgeschuurd (heeft te maken met de radius van de frees) waardoor er (meer) ruimte ontstond om de vertikale ´schotten´te plaatsen. Geeft een uitstekende passing. ![]() er wordt een klein raampje meegeleverd wat dient als versteviging, omdat buitenste rib op die plaats maar een milimeter dik is ![]() De V-stelling is al herkenbaar ![]() als je geen knijper hebt die om een hoekje kan, moet je wat...... ![]() ´opvulstukje´ ![]() Nu een nachtje drogen Laatst gewijzigd door peter verhulst; 30 mei 2010 om 13:12 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |